Mini H blackout

Wat amerikaanse vrienden van mij hebben laatste tijd niets na 2 maanden ontvangen van hk. Het gaat om flinke bestellingen, vooral de grotere zaken.

Op de naze32 kan je gelijk een buzzer aansluiten, voor de multiwii heb je hier nog een transistor(en misschien een weerstandje) voor nodig. In de vroegere multiwii schema's is dit wel terug te vinden waarschijnlijk.

Hé goede tip. Een losse piezo zoemer kost nog geen euro. Meteen bestellen dan maar :cool:. I love my Naze32.

Andere optie is Lost Model Alarm LMA-A
Helaas in Californië gevestigd, dus de verzendkosten zijn net zo hoog als het ding zelf. Ziet er wel goed uit.

** note to self: Ach ja manual lezen Hans pff je leer het ook nooit

Naze32 komt op de mini dus: hoppa piezo buzzer en klaar :)

T-shirt? Aha Mini cooper shirt? Lol

Enkele foto's van de opbouw van mijn tweede MiniQuad.
(dezelfde als mijn eerste, extra gemaakt na mijn crash van gisteren:(. You never know)

De eerste vliegt trouwens weer....

Speciaal voor KK2.0 bord.

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Het wordt straks een H, nog ff wachten op de 550 frame plates. Omdat ik niet zoveel geduld heb ff dit frame gebouwd. Ben benieuwd. Op deze komt geen fpv, op de H straks wel.
jynaty2a.jpg

Een nieuw set motoren binnen gekregen, de goedkoopste voor op de mini van HK en toch 2800kV

full

Euro 4.84/st
"helaas"is de "voet"van deze motoren anders dan "normal" dus...
maak je nieuwe armen voor de mini...
full

full

de "gewone" motoren passen ook nog.

Iemand deze motortjes al eens getest?

Die prop saver adapters zijn minder, maar ben benieuwd naar de resultaten ervan. Wat is het gewicht van de motor?

ik zal weer een nieuwe moeten maken want de nieuwe revo past er niet in .
hier een filmpje van me 180 gram 25 cm quad van een tijd terug.

Het is nog steeds geen H, maar hij vloog wel=) helaas na 5m in aanraking gekomen met een muur, en daarna de vloer. Helaas zitten de magneetjes in de zmr motortjes echt niet zo vast, en nu dus helemaal niet meer... Maar is proberen of daar nog wat aan te plakken valt. Geschatte vliegtijd met een 2200 3s is (was) 10m (binnen, warme lipo) gewicht zonder lipo is 350 gram, een 2200 3s weegt ongeveer 200, maakt samen 550.
2ygypuzu.jpg

Mooie quad: de H vorm komt er wel denk ik.
De ZMRs? Had het wel verwacht helaas , ik heb er ook over gedacht om ze te gebruiken: maar nee de reviews waren niet goed genoeg om het risico aan te gaan.

Niets bijzonders, maar had beelden van een tijdje terug nog.

en alweer een mini....

full

en dit zijn de ingredienten ervoor.
full

samengesteld voor gebruik met NAZA, frame iets aangepast om meer ruimte te hebben voor de DJI module ipv KK2.
Zodat kabels weggewerkt kunnen worden.
full

en natuurlijk met de naam erin...
full

en ingekleurd, nu nog wachten tot het goed droog is om de overbodige lak
te verwijderen.
full

Jan, veel plezier ermee....

Back