Mini H blackout

Typisch... dat is voor mij net de enigste reden dat ik hem niet zou kopen. Mocht er een klein scheurtje in een van de aders zitten dan kan je het hele frame vervangen voor een prijs die ver uitstijgt ten opzichte van een frame zonder geïntrigeerd PDB.. Even lijmen met Epoxy kan ook niet altijd ..

Gewicht voordeel is dan wel weer ideaal met een geïntrigeerd PDB.. maar daar kan ik wel overheen komen.

Je scheurt niks met een blackout :). Is niet kapot te krijgen. Zie review van bruce.....als je die armen en de frame al vasthoudt :) dam weet je het :).

Pdb is heel makkelijk en idd maar 15dollar. Er komt binnenkort ook een osd en voltage regulator in. Hoe clean kun je het krijgen

wat er hierboven ook al staat idd...die PDB vind ik in verhouding met de andere blackout spullen juist extreem Cheap. Nadeel is dan wel de 20 usd verzendkosten.

Als je bang bent dat je het sloopt dus gewoon meteen wat reserve spul meebestellen.

Er komt binnenkort ook een osd en voltage regulator in. Hoe clean kun je het krijgen
Weet je hier toevallig al wat meer over?:) Zal hem eerst sowieso los opbouwen met een minim erop...maar wel interessant natuurlijk. Is nog cleaner!:)

wat er hierboven ook al staat idd...die PDB vind ik in verhouding met de andere blackout spullen juist extreem Cheap. Nadeel is dan wel de 20 usd verzendkosten.

Als je bang bent dat je het sloopt dus gewoon meteen wat reserve spul meebestellen.

Weet je hier toevallig al wat meer over?:) Zal hem eerst sowieso los opbouwen met een minim erop...maar wel interessant natuurlijk. Is nog cleaner!:)

Ja met nadruk op misschienm er zijn wat ideeen gaande voor de toekomst zag ik laatst. Is uiteraard niet moeilijk. Maar het ging om simple osd

Ik lees net dat het verstandig is om bij de Sunnysky x2204 motoren de kant waar de draden de motoren verlaten met epoxy te behandelen.

Is dit nog steeds nodig? (kan mijn Sunnys nu niet bekijken):
DSC_8530_zpsc735f988.jpg~original

Heb de nieuwe lichting net voordat de productie problemen begonnen. Die van mij zijn vast gelijmd.daar waar ze de motor verlaten. Maar op een mini, kunnen de draden al bijna geen kant op....

De laatste batch heeft een krimpkous om de draden op het punt waar ze de motor verlaten. Normaal gesproken zou dat voldoende moeten zijn. Wellicht dat de epoxy iets meer bescherming bied bij een crash waarbij motor en esc los van elkaar worden gerukt?

Denk dat het belangrijker is dat de draden niet langs de rand van de motorbehuizing kunnen trillen en zichzelf in de loop der tijd doorsnijden.

Blackout Flite Test aflevering :D. Denk dat ze meer krappere plekjes voor die minis beter kunnen zoeken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Verdorie.. Met een 3 week richting Denemarken en om dan de F550 mee te nemen.. Die is gelijk weer zo groot.. Ik wil ook een Blackout mini!
Zal eens even een mailtje sturen of het binnen die tijd nog te realiseren valt...

3 weken is al best snel als je het frame ook nog netjes wilt opbouwen.

FLIP260 frame is nu eindelijk ook akkoord en in productie. Kan nog wel een week of 2 duren voordat hij goed leverbaar is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Genoeg alternatieven ook in gfk en carbon
Zal ze niet allemaal opsommen maar niet alles komt uit Australie

Aha een nieuwe flip: spannend
Of lijkt hij op het testmodel Menno?

Ben inderdaad al heel wat modelletjes voorbij gekomen maar de Blackout lijkt me toch wel een van de betere. En als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb zitten dan komt er er heel moeilijk (niet) meer uit tot ik het heb, haha.
Ik zal me nog wat verder verdiepen, ook leuk :D

Er zijn inderdaad mensen als slotracers die hier hele mooie frames zelf frezen. Goedkoper en ontzettend stevig en mooi. Lijkt qua uiterlijk ook erg op de blackout. Bestel dan uit een Amerikaanse webwinkel wat ESC's, een Naze32 en Cobra's bij multirotorparts en het zal best lukken binnen 3 weken als je er wat tijd aan besteed.

Back