Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Typisch... dat is voor mij net de enigste reden dat ik hem niet zou kopen. Mocht er een klein scheurtje in een van de aders zitten dan kan je het hele frame vervangen voor een prijs die ver uitstijgt ten opzichte van een frame zonder geïntrigeerd PDB.. Even lijmen met Epoxy kan ook niet altijd ..
Gewicht voordeel is dan wel weer ideaal met een geïntrigeerd PDB.. maar daar kan ik wel overheen komen.
Weet je hier toevallig al wat meer over?Er komt binnenkort ook een osd en voltage regulator in. Hoe clean kun je het krijgen
wat er hierboven ook al staat idd...die PDB vind ik in verhouding met de andere blackout spullen juist extreem Cheap. Nadeel is dan wel de 20 usd verzendkosten.
Als je bang bent dat je het sloopt dus gewoon meteen wat reserve spul meebestellen.
Weet je hier toevallig al wat meer over?Zal hem eerst sowieso los opbouwen met een minim erop...maar wel interessant natuurlijk. Is nog cleaner!
![]()