mini lst2 brushless probleem

• Topicstarter Topicstarter aaron driver
  • Startdatum Startdatum
A

aaron driver

Guest
he hallo.

ik ben hier nieuw op het forum, en ben nog maar juist begonnen met rc auto's. nu heb ik eergisteren een mlst2 brushless gekocht.

Aangezien ik er geen verstand van heb, weet ik niet wat het probleem is.

dus: ik wou der juist voor de eerste keer met de wagen rijden, ik zet hem aan en ik geef gas, en hij ging niet voor uit. maar hij stuurde wel. hij rijd niet.

zou iemand kunnen zeggen wat dit is? ik zou dolgraag willen rijden.

mvg aaron

Als er lampjes branden op de regelaar kan je kijken als die reageren op remmen, gas geven en vol gas.

Controleer ook als de 3 draden van de regelaar aan de motor zitten (maakt niet uit hoe)

Misschien de regelaar opnieuw programmeren....

En ten alle tijden kan je terug naar de winkel voor support en garantie (iets wat ik eigenlijk direct zou doen)

Als er lampjes branden op de regelaar kan je kijken als die reageren op remmen, gas geven en vol gas.

Controleer ook als de 3 draden van de regelaar aan de motor zitten (maakt niet uit hoe)

Misschien de regelaar opnieuw programmeren....

En ten alle tijden kan je terug naar de winkel voor support en garantie (iets wat ik eigenlijk direct zou doen)

he hallo.

ik heb net gekeken, als ik gas geef, dan reageren de lampjes er niet op.

Ook 2e hands heb jij je rechten. Er is jou namelijk niet medegedeeld dat het om een defect iets zou gaan (mocht er iets defect zijn). Enig probleem is dat je zelf een procedure moet starten.

Maar inderdaad even contact opnemen met de verkoper.

ja ik het hem gekocht van ene sandermt2 hier op dit forum. heb net een mailtje gestuurt. mvg

hey,

blijven er lampjes op de regelaar knipperen?

dan moet je waarschijnlijk je zenderset nog met de ESC calibreren!
staat in het boekjes hoe je dat moet doen,

Mvg

Sander zou je geen shit verkopen.
Aangezien je dus nog nieuw bent raad ik je simpelweg (ook) aan de boekjes te lezen.

Mvg, Alex

he hallo.

ik heb contact met de verkoper gehad, en hij zegt dat ik de regelaar moet instellen naar nimh , omdat hij nu op lipo staat. het is een mamba monster micro pro regelaar. heeft er iemand een idee hoe je dat moet instellen? mvg

Das mijn oude mini lst2 dus, zender aan, daarna de auto, hoor je dan geen piepjes van de regelaar? Welke accu's gebruik je?
post even een foto van de regelaar etc.
Mischien zien wij in eerste opslag wat er aan de hand is.

Das mijn oude mini lst2 dus, zender aan, daarna de auto, hoor je dan geen piepjes van de regelaar? Welke accu's gebruik je?
post even een foto van de regelaar etc.
Mischien zien wij in eerste opslag wat er aan de hand is.

he hallo.

heb het net eens geprobeerd, en de regelaar maakt geen piepjes. en ik rijd op een orion 1600 mah nimh batterij. en foto"s zal ik morgen proberen plaatsen. mvg

he hallo.
ik moet dus de lipo cut of uit kunnen krijgen. maar ik heb geen usb kabel. gaat het ook zonder? mvg

hij was niet passend voor de lst2, maar met een beetje proppen en 1 clipje los ging t net.
Hier links op de foto een 1250 rhino 3s 20c dacht ik.
De zwarte is een 2000mah 2s lipo, die was er wel voor gemaakt.

P1050543.jpg

hoe ging hij met die 2s 2000mah
gaat da goed.
ik bedoel zo zonder te stotteren bij het vertrekken.
grtz jeffrey

Back