Mini meet dit weekend?

By the way frank.

Hoe laat mogen we er aan komen waaien? :)

dan kan ik even kijken hoe laat ik moet vertrekken en dus hoe laat ik bij sven ben om hem op te pikken.

Het is een mini meet type. Alhoewel ik denk dat het mini er nu wel vanaf kan :-)

Wat denk je van een uur of 11 ? Lijkt me netjes voor de Zondag.

We moeten even opletten hoe we de auto's gaan parkeren. Schuin insteken denk ik, anders gaan we het niet halen nie...

NEEM ZONNEBRAND OLIE mee !!!
ook zelf eten en drinken e.d. meenemen..
er is niets aanwezig !

Ok dank je frank :D

nu nog even een goed punt vinden om in te voeren in de navi :P

11uur beginnen daar is prima, rond die tijd zijn we er wel :)

Neem een straat in het dorp aan de buitenkant. Je rijd er dan bijna vanzelf heen.
Vorige keer zijn we ook ( gespot) door FPV'ers welke niet het tweede punt doorgekregen hadden.
Op de email uitnodigingen van vorige FPV meetings vind je mijn telefoon nummer. Neem die mee !

Mocht iemand mijn telefoon nummer nog niet hebben , geeft even je email per pm en je ontvangt het via mail. Als ik je email al heb is de pm natuurlijk voldoende :-)

een straat in het dorp aan de buitenkant... uhu.... welke buitenkant? N/O/Z/W???

Het fijnste zou zijn gewoon wat GPS coordinaten van de plek van het parkeren ofzo...
Want de straat die op het googlemaps linkje staat is LANG....
Of kan ik even kijken of ik de gps coordinaten kan vinden van de bocht in de weg op de google maps link? Kom ik er dan?

EDIT: ik krijg de coordinaten er niet uit met google maps.... zal wel aan mij liggen, maar ik vermoed dat het "parkeerterrein" in de buitenkant van de bocht ligt op die google maps link, frank?

Als iemand de coordinaten van dat punt kan doorgeven, graag.

Laatst bewerkt:
Email gestuurd. Maar neem de weg welke ernaartoe gaat als uitgangspunt.

Dan rechts af en idd de parkeerplaats op Google maps is je target...
Kan echt niet missen :-)

Mag ik ook in de mailing.

[e-mail alweer verwijderd, mailtje ontvangen]

Probeer in ieder geval langs te komen. Vliegen weet ik nog niet zeker.
Mijn buddy kan niet hoorde ik net. :(

[edit]
Oh is het nu op zondag.
Dan is de kans al groter. Wil eigenlijk ook nog naar de E-meeting in Oss maar kan altijd nog later in de middag.
[/edit]

Laatst bewerkt:
Is er trouwens niemand die een generatortje ter beschikking heeft?

eventuele brandstof kan wel vergoed worden toch?

dan kunnen we wat laden, want ik bijvoorbeeld heb maar 2 lipo's voor mijn nemotje :(

Pieter, denk dat het wat te ver gaat als we dat gaan doen.
Zal daar niet gewaardeerd worden als we lawaai gaan maken.

Ik zal een tweede accu meenemen en je mag ook laden vanaf mijn auto accu.

nou, ik ken genoeg vna die generator dingen die fluisterstil zijn hoor :P

heb zelf ook een auto bij, met auto accu, maar ik weet niet hoe leuk die het vind als ik daar een paar lipo's van 2.2 amp mee ga laden? (zonder de motor te laten draaien)

OK, daaruit concludeer ik dat de auto accu dat makkelijk aan kan dan?
(ervaring mee frank?)

effe een cigaretten aansluiting aan mijn lader maken dan :)

zal ook even kijken voor krokodillenbekjes. Die moet ik nog ergens hebben... dan kan ik met mijn lader aan elke accu mee snoepen :)

en anders is er vast wel iemand die startkabels bij heeft? :P

Laatst bewerkt:
Heb al een aantal keren met Spongebob op onze vliegplek gestaan en de accu gebruikt om diverse accus mee te laten.
Tot nu toe altijd goed gegaan. Krokodillen heb je inderdaad nodig. De auto gooit de boordspanning eraf na verloop van tijd als het kontakt uit staat. De auto's van tegenwoordig denken met je mee.. ( niet altijd prettig :-) _

ok, dan zet ik er gewoon krokodillenbekjes aan, cigarettenaansluiting is dan misschien niet het handigst idd.... ;)

Bert .
Niet te bang he ,een 2200 accu kun je best een keer of 5a10 laden uit je auto accu.
Niet dat die dat leuk vind maar het kan best .
Als we hier vliegen in het veld laad ook iedereen zijn accu,s uit de auto accu .
Niet de cigarette aansteker ding gebruiken die heeft veel verlies in de kabels .
Beter de lader direct op de auto accu aansluiten .

Groeten Wiebe.

Hoi wiebe,

thnx!

ik heb idd 2200 lipotjes, en elke lading is 15 minuten vliegen... dus dan kom ik er wel :D
Frank heeft ook nog een extra accu bij (los), denk dat we beter die eerst leeg kunnen gaan trekken ;)

Beste,

Even terug van weg geweest nu het weer wat rustiger is op het forum. ik word gek van het gezeik en doe er niet meer aan mee.

Dat terzijde,

Ik weet niet of ik as zaterdag/zondag kan:(. Ik ben nu al maanden aan het wachten tot het een keer paraglide weer is en eindelijk is het misschien dit weekend weer zo ver.

Ik kan dan mooi de basis cursus af maken en iets dichterbij zoeken.

Ook krijg ik mijn spullen niet meer op tijd af:( een tijdje geleden besloten de FPV hobby even te laten rusten en mijn volle aandacht te geven aan airclusive. Zijn beide okto's aangepast, gemodficeerd en onderhouden dan maak ik wederom een nieuwe tracker en FPV kist.

Lastig dus allemaal:(. Neemt niet weg dat ik graag kom kijken, alleen hangt dit dus af van vele factoren..

I'll keep you updated!

Hoi remy,

het wordt zo gezellig, daar moet je eigenlijk bij zijn, hahah . Maar begrijpelijk dat je ook andere prio's hebt!!

De meeting is iig zondag, dus we zien wel of je kunt/komt!

Back