Mini meet dit weekend?

Mwah, ik vind de fatshark bril aardig warm op mijn snoet hoor.
Oogbol sauna als het 30 graden is zoals bij mijn eerste vlucht. ;)
Doe mij dan maar wat kouder.

Op kou kun je je kleden zeggen ze.

Sven je moet dunne schuim reepjes snijden
boven en onder (je ogen) plak je 4 krimpkousjes zodat hij van boven en onder lucht doorlaat.
Ik beloof je dat je veel minder last gaat krijgen van beslagen glazen of warme ogen.

Schuim zit er al op bij mij, maar die krimpkousjes gaan wel plat als ik hem opzet volgens mij. ;)
En heb je dan geen last van hinderlijke licht inval als je daar gaatjes in gaat maken?

Sven je moet dunne schuim reepjes snijden
boven en onder (je ogen) plak je 4 krimpkousjes zodat hij van boven en onder lucht doorlaat.
Ik beloof je dat je veel minder last gaat krijgen van beslagen glazen of warme ogen.

Het is wellicht een goede tip, maar ik moet gelijk aan zo'n pet met een ventilator denken (en dan één met zonnecellen). ;)

Nee marco

Neem een pet met een propeller erop.
100 KW brushless en je hoeft niet eens meer FPV te vliegen :wink:
Avondje slap lullen :banana:

Kijk en huiver

IMG918.JPG

IMG919.JPG

Laatst bewerkt:
Hoe aerodynamisch zou zon petje zijn denken jullie? :lol:
Insmeren met behanglijm, paar depron flappen aan de binnenkant om als elevon te sturen.
Dat gaat mijn petje teboven! :banana:

Maar zonder gein, ik heb wel eens kleine 20mm ventilatortjes gezien, zou dat de verduistering van de bril vergallen met zon ding ergens aan de zijkant? ;)

Nee ik heb dat lapje een keer van mijn collega gekregen.
Het lijkt een beetje op anti verwonding schuim die je op stangen plakt.
Moeilijk uit te leggen.

Volgens mij ken ik het wel. Lijkt op porreus en vettig EPP als je het zo voelt? Ik heb het ook liggen, alleen dan wit, dus dat gaat iets moeilijker denk ik. Ik zou eigenlijk eens een rubbere mat moeten zoeken waar ik wat repen vanaf snijd, en dan daar weer mijn reserve schuimrandjes op. Maar waar vind je dat spul. Fietsband is weer te dun denk ik.

Bij mij zitten er ook nog diopters in dus wordt het helemaal een opgesloten boel. ;)

...het kan maar beter kouder worden, dan heb je dat gemiep allemaal niet! :lol:

Ik vond het ook te dicht op mijn ogen zitten
IDD dat spul zoals je het beschrijft
Dit zweet ook niet
Dat shuim van de fatshark is niet wat
ook dubbel uitgevoerd help het niets

Maar waar vind je dat spul. Fietsband is weer te dun denk ik.

Ik heb zelf de randen gesneden uit de verpakking van een pennenset. Dit had dezelfde kleur als de fatshark en kon ik net zo dik maken als ik wilde. De reserve fatshark heb ik afgesneden bij de harde zijde en het nieuwe material hier opgelijmd. Nu is het dikker en zit het zachter en beter. Wellich even kijken bij een boekhandel?

hi

toevallig zit ik hier te lezen
de ski bril met masker voor fatshark is heel dicht bij
mischien vliegt nickos er dit weekend al mee

rob

Ik graveer zelf pennen, dus ik zal eens in de rommeldoos kijken of daar misschien nog wat van dat schuim in zit. ;)
Maar meestal is het geperst viltplastic en daar kun je niet veel mee.

Robot

Kan je dan nog wel dat piemeltje op de bovenkant van de Fatshark gebruiken?

Robert vliegt ook met een ski bril en heeft ook nog wel last van beslagen glazen
Ik met mijn Krimpkousjes upgrade niet

Mijn fatshark heeft niet eens een piemeltje, unisex brilletje. :p
Maar zon ski bril, mwah, waarom eigenlijk, ik vind hem wel redelijk zitten zo.

hi

ik krijg veel email uit hele wereld of ik een masker wil maken
zelf heb ik de fatshark op mijn neus gehad,zat niet lekker bij mij
mijn masker lopen in ?? 20 landen rond,nooit van iemand gehoord dat i een condens probleem had
het masker gaat er net zo uit zien als het aio masker
dus de fs komt er tegen aan
maar gelukkig heeft niet iedereen hem nodig
scheelt mij een hoop werk en vrije tijd

rob

Back