Mini meet dit weekend?

Jammer dat de mini meet vandaag niet is.... :-( Perfect FPV weer hier !!!

Een mini meet heeft een ad hoc karakter.....

Zaterdag of Zondag.. lijkt momenteel meer op Zaterdag...

=========================

Zaterdag is er aanvankelijk nog een beetje zon, maar later op de dag trekt vanuit het westen een koufront over het land. Er volgt dan bewolking en regen. Na passage van het neerslagfront zijn er eerst enkele opklaringen, maar in de loop van zondag neemt de bewolking en buiigheid weer toe. Het wordt maximaal 17 of 18 graden op zaterdag en zondag wordt het hooguit 16 graden. Er staat in het weekend ook een stevige zuidwestenwind. In de kustprovincies wordt de wind af en toe krachtig, windkracht 6.

Laatst bewerkt:
Denk niet dat het weer echt mee wilt werken. En denk ook niet dat veel mensen zin hebben om nog eens een hele dag in de regen te staan. Ik zeg wacht totdat het weer wat zekerder is.

Zullen we zaterdag ochtend beslissen ??

@Hugo wil jij een "local weather report" plaatsen zaterdag ochtend aub ?

Als SpongeBob ook mee gaat word het even proppen.. Maar je bent een kleine auto gewend, dus gaat het wel lukken :-)

Mwah ik kan er denk ik nog wel een oordeeltje over geven vanuit Tiel.
Of ik langs kom is erg twijfelachtig voor dit keer. Zondag moet ik ook al weg en moet mezelf dan een beetje sparen. hele weekend lang staan en veel lopen zit er bij mij niet in.

Was vandaag wel super weer. :)

Gelukkig kan je met FPV heerlijk de hele dag in je stoel zitten. Af en toe even bukken om je kist na de landing tussen je voeten weg te pakken en al zittend kan jeje kist ook weer weg gooien hoor...
Anders haal ik je kist wel op en gooi hem voor je weg, en mag je ook in mijn stoeltje zitten. (neem ik een extra mee).
Maar komen zal je... :-)

Oef,

Ik heb niks vliegends:(. Of niks vliegends, maar de laatste tijd flink bezig geweest met het bedrijfje. Ik heb daarom flink doorgewerkt aan die spullen:(.

Toch wel erg verleidelijk. Mijn alulah heeft alleen een ander motortje nodig..lastig, lastig..Het weer ziet er niet erg best uit? veel regen van uit het westen. later op de middag in het binnenland. Misschien een idee om het ditmaal lekker vroeg te organiseren?
Wie komen er?

ik kan in ieder geval niet in de ochtend door andere verplichtingen...
zal je altijd zien, prachtig weer en in het weekend weer bal...

Oef,

Ik heb niks vliegends:(. Of niks vliegends, maar de laatste tijd flink bezig geweest met het bedrijfje. Ik heb daarom flink doorgewerkt aan die spullen:(.

Toch wel erg verleidelijk. Mijn alulah heeft alleen een ander motortje nodig..lastig, lastig..Het weer ziet er niet erg best uit? veel regen van uit het westen. later op de middag in het binnenland. Misschien een idee om het ditmaal lekker vroeg te organiseren?
Wie komen er?

Ik zet morgen geen wekker iig. Als ik wakker ben kijk ik even op internet waar de regen aan het vliegen is. Vanuit daar trek ik mijn plan. Heb zin als een :banana: om te vliegen en jullie te zien vliegen.

Back