mini meeting tankrijders!

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door rottierood, 22 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sorry Roel, maar dit plaatje hierboven heb ik ff geleend van Wedico (hiervoor mijn dank), maar ik heb alleen die aanhanger :?
    Ik zal dat zondag ook wel meenemen samen met een paar stoeltjes om uit te rusten :lol:
    En om op mijn gemak 't graaf werk van Hugo te bekijken :lol:
     
  2. Zo dan, wat begon als een minimeeting word nu toch al een aardige happening :p
    Als het durft te regenen komende Zondag nou dan, dan, eh worden onze tanks lekker vies :twisted:
     
  3. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Theo,kijk even bij de topic 'dieplader voor tank fase 1'.Hij is inmiddels al weer verandert.Let wel:::het is voor mij de allereerste keer dat ik zoiets met hout maak (modelwerk dan hè) dus schrik zondag niet als je de dieplader van me ziet!!
    LOL groetjes Marcel.
     
  4. Ziet er mooi uit :lol: wel meenemen zondag :wink:

    [​IMG]
     
  5. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Is goed Theo,ik hoop dat hij rijklaar is.Ik doe m'n best en dan neem ik hem wel mee.Kan jij ook gelijk wat tips geven aan deze modelbouwer in spè!!gr >Marcel
     
  6. Heeft er nog iemand een dieplader voor mijn 1/1 legerbus die hij mee naar de meeting kan nemen?
    Vandaag op geweest voor de keuring, hoppa men vond het nodig om er voor een kleine 800 euro aan te verspijkeren en dan kan ik hem Donderdagmiddagmiddag weer ophalen......vandaar mijn vraag naar een dieplader dan kan hij daar op, zonde om verder nog mee te rijden.
    En dan te bedenken dat er bij de keuring vorig jaar nog niet een kruisschroefje aan mankeerde :x :x
    En dan willen ze het grijze kenteken ook nog op gaan heffen daar in Den Haag :evil: :evil: mijn dag kan niet meer stuk.
    Sorry voor het ff off topic stoom afblazen.
     
  7. Hermen

    Hermen Guest

    Dieplader ligt op 35 cm van de grond, dat betekend dus dat de bus 3,65 cm is???

    Denk dat een semi al genoeg is (102 cm van de grond, hydraulisch geveerd)
     
  8. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Wat dachten jullie om de meeting te gaan verplaatsen naar 't Torentje?
    Dit uit solidariteit met Hugo.

    (O nee... onze geliefde premier vergadert niet op zondag...)
    Beetje jammer...

    Roel
     
  9. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Om half twee zijn wij ter plaatse!!!!We komen met z'n vieren ik,Marcel mijn vrouw,m'n zwager (Stephan11) en zijn vrouw.
    Ik weet niet of m'n oplegger klaar is,want het is plots heel druk op het werk,ik kijk wel ff.groetjes Marcel.
    oh ja mijn hond komt ook mee!!!!!
     
  10. De weersvooruitzichten beloven veel goeds voor het weekend !
    Ik ga Zaterdag de lokatie nog even van dichtbij in ogenschouw nemen, niet dat de bouw nu plotseling alles in beslag heeft genomen qua zand anders hebben we nog alleen maar een stuk asfalt om op te rijden........maar dan trek ik met mijn pioschop gewoon een berg zand onder het hek door hoor :wink: of haal een zak zand bij de bouwmarkt want terreinrijden zullen we.
     
  11. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    hahahaha ik neem ook een zak zand mee!!!!!!!!!of potgrond?
     
  12. Zandzakken voor de deur....Marcel wil potgrond meenemen :D

    Dat gaat binnen no time kluiten tussen je tracks/wielen/sprockets veroorzaken en dat is errug gevaarlijk als je je tracks (of erger) niet wilt breken, Matthijs die ook komt heeft daar ervaring mee met zijn 1/6 King Tiger, vorig jaar op de Bernhard kazerne hadden ze ook van dat spul vers in een plantsoen liggen en dat kostte Matthijs na één rondje zijn linker track en zijn rechter trackspanner en ons een uur sleutelen aangezien Matthijs in een rolstoel zit en (tot zijn grote spijt overigens) zelf niet kan sleutelen.
    Op mijn site staat een filmpje van dat bewuste plantsoen en de King Tiger van Matthijs, op de pagina rcagh meeting.
    http://www.hugojong.nl/
    O ja, staan trouwens ook filmpjes op van het meerijden op de 1/1 Chieftain en Leopard 1.
     
  13. Jurrie

    Jurrie Guest

    Ja, die laatste filmpjes die je noemt zijn erg cool:D

    Jurrie
     
  14. Ik vind meerijden op de Leopard nog steeds het lekkerst....dat geluid van die motor he, ik krijg daar echt kippenvel van gewoon.
     
  15. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Hugo, van dat kippe(N)vel ben je zo verlost als je voor een van de uitlaten gaat staan... :lol:

    Maar... ondertussen zijn we nog een dag verwijderd van D-Day...
    Mag ik van de heren een inzetbaarheidsrapportage?
    Is de motor 3e echelon onderhouden?
    Brandstoftanks vol?
    Smeernippels gesmeerd?
    Vetpotten gevuld?
    Munitie voor de coax geladen?
    Juiste verhouding HEAT/APDSFS-T/HESH/Smoke?
    Lopen doorgehaald?
    Voldoende olie in de hydrauliek?
    Accu's geladen?

    Kortom: zijn we d'r een beetje klaar voor?
    :wink: Roel
     
  16. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Ik ben er helemaal klaar voor.Gisteren is m'n 2e accupack voor de Leopard binnengekomen,staat op de lader.Klaar voor de actie!!!!!!
    De oplegger is rijdbaar,kan ik eventueel ook meenemen.Denk er om niet lachen om de trailer.Wat de andere opleggers betreft,ziet deze er niet uit! 8O :!:
    Om half twee ben ik ter plaatse...........
    groetjes Marcel.
    [​IMG]
     
  17. 1/16 Leopard 2A6 meld zich gevechtsklaar
    1/24 M1A2 Abrams meld zich rijdbaar maar niet gevechtsklaar daar het kanon vaak weigert....en een tank zonder kanon is eigenlijk gewoon een hele zware terreinauto :p
    1/72 Tiger I heeft helaas uitval van de rechteraandrijving dus zal als standmodel aanwezig zijn......het zal geen Tiger zijn met panne :roll:

    Met het weer kan het niet stuk morgen heren dus parasols, zonnebrand e.d. inpakken en de dames graag in bikini om het geheel wat op te luisteren :wink:

    Morgen rond 13:30 klinkt het "gentleman start your engines".
     
  18. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Ook de Leopard 2A5 is gereed voor actie.Alleen het munitie depot heeft een beperkte aanlevering van de bestelde munitie.
    Ook de leverancier van de oplegger heeft enige vertraging opgelopen,maar is wel present!
    [​IMG]
     
  19. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Gevechtsverslaggever meldt zich ook present;
    Batterijen van de camera zijn geladen, Leo 1A4 heeft functiecontrole 4 met succes doorlopen en is gereed voor actie.
    Anderen met camera's? Dan kunnen we een fraaie fotoreportage van deze minimeeting op 't forum plakken...
    Er moet op z'n minst een groepsfoto gemaakt worden, tenslotte....

    O ja, Hugo: een tank zonder kanon is niets anders dan een brandstof verslindende radio... :wink:
    Roel
     
  20. Whahahaha, een radio op rupsen die 2 op 1 verstookt :lol:

    Mijn HP735 digi neem ik ook mee, zal een extra pagina in mijn site sleutelen van de minimeeting binnenkort.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina