Mini padles voor 47G

Ja ik weet niet hoe je padles schrijft maar dat doet even niet ter zaken.
Het zit zo: normaal vliegt de padles er uit bij een crash maar deze keer had hij een stuk van de kop mee.
Ik kon dus niet meer vliegen maar de volgende dag besloot ik hier iets aan te doen aangezien het nog even kan duren voor ik een nieuwe kop heb.

Bij deze heb ik zelf een mini padles proberen te maken en jawel tegen alle verwachtingen in kwam hij een beetje zwabberend en onstabieler dan ooit van de grond.
Na een tijdje slaagde ik er in hem ook van de grond te houden.
Hier een foto van mijn creatie:

De foto is wel niet van topkwalitiet maar men kan er al iets op zien.
Ik gebruikte hievoor wat staaldraad, lood, plastic van boterpotjes(zeer goede boter!) en elastiekjes.
Weet iemand mischien waaraan het zwabberen liegt(de elastiekjes, onnauwkeurigheid,...)
Ik ben nog maar een beginner en heb dus nog heel wat creaties voor de boeg, alle ervaring is dan natuurlijk welkom.
Na deze ervaring besef ik helemaal hou simpel een (normale) 47G wel vliegt!

als het helpt is het natuurlijk mooi als je weer kan vliegen :D:D

maar waar heb je dat staaldraad weg????

denk dat het één of ander "Emmen's" dialect is ofzo ;). lijkt een beetje op belgisch...

Misschien bedoelt robert: Waar heb je dat staafje vandaan gehaald?, hoe kom je eraan?, wat is het voor een staafje?, hoe dik?, hoe lang?

Die staaldraad komt van een kapotte stuurstang van mijn airblade en dit kan je op zijn beurt kopen in een modelbouwwinkel.
Gewoon staaldraad van ±0.5mm prijs ±0.35 eurocent.

Back