mini quadcopter

ken de shop idd;) heb bij hobbyking 4 meebesteld, maar zijn relatief dik. de gws die ik heb zijn echt met heel klein gat,denk 1-1,5 mm gat. dus moet zoiezo uitboren, ook met die van jou;) maar wat is beter, vaste propadaptors of de standaard propsavers?

inmiddels een aantal vluchtjes gemaakt, maar de accu's die ik had konden de stroom niet meer leveren. dus bij hobbyking 2 850mah 2s nanotechs besteld, maar omdat die niet snel hier zijn via het forum 2 nieuwe nanotechs 2s 1000mah kunnen overnemen. deze net geprobeerd. met de 2 bladsprops kwam hij amper van de grond. met accu woog hij 300 gram. dus de 3blads erop gezet die ik er binnenkort toch op wilde zetten.

wat een verschil zeg! met volle accu hoveren op half gas, en dat terwijl ik ook nog de epa van gas op 80 procent gezet, omdat als ik volgas gaf de achterste motor wat harder draaide dan de voorste, en hij dus bij volgas voorover dook. ben super blij met de gws 3blads, 2 blads(zeker die van hk) komen er bij mij niet meer op;) hoefde ze ook niet met tape te balanceren, die andere zaten vol met tape;)

Ik heb gisteren deze prop adapters binnen gekregen en voor de prijs zijn ze absoluut fantastisch. Ze passen direct op de GWS en het HK motortje.

Shaft adapter to suit 2mm motor shaft (collet)

Voor 2 pond heb je er vier!
Verzendtijd is ook zeer goed...

P.S. Verzendkosten zijn wel wat meer dan 2 pond he...

Voor mijn mini quad was ik vergeten de 2mm prop adapters te bestellen, helaas zijn ze momenteel uitverkocht bij giantcod. Heeft iemand nog een ander adresje? Ik zoek eigenlijk ook adapters die geschikt zijn voor de GemFan 5x3x3 props zonder dat ik iets uit moet boren :D.

ik weet niet of ze op die gemfans passen, maar ik heb nog 4 2mm propadaptors liggen. die mag je wel overnemen als je wilt.

ik weet niet of ze op die gemfans passen, maar ik heb nog 4 2mm propadaptors liggen. die mag je wel overnemen als je wilt.

Dank, ik heb echter net even met de bijgeleverde propsaver zitten spelen en daarmee krijg ik de props er ook wel mooi op dus ik ga het hier eerst eens mee proberen.

Ik kwam er wel net achter dat mijn kleinste hex tool (1.5 of 2.0 mm) te groot is voor de grub screws en propsaver schroefjes van die 1811-2000Kv motoren, morgen maar eens op zoek naar een kleinere tool.

Back