Mini-Review: Trex500

Ik had ook last van wat "houterige" piroetten. Ik had de gevoeligheid van mijn 401 dermate hoog staat dat zich net geen tailhunting voordeed bij hard vliegen maar dit ging direct ten koste van de piroetten. Na de gevoeligheid dan de gyro wat te hebben verlaagd heb ik er geen last meer van. Nou ben ik piroflips nog maar net hard aan het oefenen dus waarschijnlijk ligt het probleem wat niveaus hoger maar goed :P

De DS760 lijkt mij ook een geweldige gyro, ook lichter dan de 401. Ook best relaxed hoe je de gyro met je zender afstelt (endpoints, type servo etc). Via de pc of bluetooth ppc is leuk, maar goed... Ik zal er ook eens eentje bestellen.

Ik heb overigens ook een camera (met 20x optische zoom, helaas geen hd), en wil best een keer filmen als dat helpt. Zoals je weet woon ik ook in Leiden.
ik heb een hd videocamera en kan wel een keertje voor je filmen

Fijn filmpie. Lekker rammen!
Hoe beviel de Spartan? Het pitchpompen en de achterwaartse vlucht zagen er goed uit.
Zat je na 4min. op 80% ontlading van die 2x3S zippy's of ben je al voor dat punt gestopt?

Met 4 minuten zit ik op ongeveer 70%, maar met het warme weer van de week werd de motor erg warm, dus vloog ik maar ietsje korter. Na dat filmpje heb ik het weer teruggeplaatst naar 4.20.

Ik heb het filmpje ook in hogere kwaliteit maar dan lukt het uploaden steeds niet omdat de verbinding eruit dondert.

Hoi Laurens,

Wat ik graag wil weten is of de zippy lipo's ook erg warm worden. Heb je deze trouwens bij hobby-city gekocht? Zoja, hoelang duurde het voordat je deze binnen had. Ik wil namelijk ook deze accu's gaan proberen maar twijfel nog een beetje. Ik vlieg nu namelijk met flightpower en die zijn gewoon goed maar er hangt toch wel een ander prijskaartje aan. Alvast bedankt voor je reactie.

Wilco

Ik heb ze inderdaad bij hobbycity, en met de duurste verzendoptie binnen een halve week in huis. Volgens mij is de duurste verzendoptie ongeveer 17 euro.

Back