mini schaalmeeting Red Eagles Dordrecht 12-12-2009 - ONDER VOORBEHOUD

jitze

PH-SAM
Schaalbouwers en andere meelezers,

In diverse draadjes is gebleken dat komende zaterdag een mooie dag hoopt te gaan worden bij de Red Eagles te Dordrecht.
Zodoende open ik maar even een nieuw draadje in de hoop dat nog meer mensen besluiten te komen.

Zoals het er nu uitzien komen de volgende mensen:
Martin van Middelkoop - Corsair maiden
Ton van Munsteren - Corby maiden, Beufighter evt ook
Wouter Vroom - Beaufighter maiden
Kim Vlasblom - Piper Cherokee

Ik zal van de club nog wat mensen mailen. Hopelijk kan ik nog twee mooie Tigermoths lospeuteren en misschien nog wat dingen.

Besluit je te komen, maak er dan een mooie dag van en loop gelijk een rondje over de grote gezellige kerstmarkt!

Tot zaterdag in Dordrecht!

Edit: in al mijn ijver ben ik vergeten het bestuur even in te lichten hierover. Tot nader order is deze meeting dus even onder voorbehoud!!! Het komen kijken is geen probleem volgens mij, het gastvliegen wel als er meerdere komen.

Laatst bewerkt:
je moet aan de schenkeldijk te Dordrecht zijn.

14:00 vind ik erg laat. Er zijn meestal mensen aanwezig vanaf 9:30. Na de middag is prima, rond 13:00 doen dan?

routebeschrijving van site: Het veld bereikt u, als u op de Randweg van Dordrecht, de N3, de afslag "Sterrenbug" neemt. Na de afslag rijdt u rechtdoor,volgens de onderstaande kaart; dus Copernicusweg, bij rotonde rechtdoor Copernicusweg vervolgen; bij voorrangskruising rechtdoor de Zuidendijk op. Na een tweetal wegversmallingen komt een voorrangskruispunt, waar u rechtsaf naar benedenafslaat. Eerste ingang links, tussen de overige sportvelden almaar rechtdoor, en u bent bij ons veld.

In welke draadjes staat dat dan?
Moet ik de Storch nog even weer vliegklaar maken (maakt 81db)of mag ik die thuis laten en alleen komen kijken(wil ook wel de gemodiviseerde vicomte meenemen hoor)!
Ik heb trouwens de weervoorspellingen gezien vanavond op tv en die waren niet best(veel regen)!

Mvgr Hans

Laatst bewerkt:
Let op: deze meeting is even onder een voorbehoud geplaatst.

@Hans, eerst in het Corby draadje van Ton, later in de Corsair draad van Martin.
Het weer voor zaterdag ziet er prima uit, weinig zon en weinig regen. Gewoon een droge koude dag.

Vooralsnog geeft de KNMI voor zaterdag 0 mm regen en windkracht 3 af. Wel frisjes, 4-6 graden.

Hey Jitze,

Heel leuk initiatief :) .
Al een reactie van het bestuur?
Ben zelf ook van plan om te komen.

Ton, Martin en Wouter alvast succes met de maiden :celebrate:

Gr. Ronald

nope, helaas nog geen antwoord. Als ik morgen nog niks heb gehoord zal ik morgenavond bellen. is alleen wel wat aan de late kant.

Maargoed, voorlopig ziet het ernaar uit dat het om enkele personen extra gaat, dus dat moet geen probleem zijn. Kijken mag altijd, gastvliegen hopenlijk ook.

mwa, het komen kijken is in ieder geval geen probleem.

Het gastvliegen eventueel wel als het ineens erg druk is. Ik heb nog niks gehoord, komt nog hopelijk.

Gastvliegen is geen probleem hoor. Het kan zijn dat het bestuur je even vraagt om te laten zien dat je een brevet en verzekering hebt, maar dat is alles. Het gaat er verder alleen om dat het daadwerkelijk gastvliegen is - als je echt veel vaker komt (meer dan 3 keer per jaar ongeveer) vragen we inderdaad om lid te worden natuurlijk.

mooi formaatje toch?! De Beechcraft Bonanza met V-tail vind ik ook altijd wel mooi, net als de Baron.

edit: ik zal eens kijken of ik morgen de parachute ook meekrijg op de fiets.

Laatst bewerkt:
Mijn kinderen kunnen morgen bij mijn schoonouders terecht, dus die hoeven nietin de kou te staan. Ik verwacht er om een uu o 13.00 te zijn, en kan dan tot ongeveer 16.00 uur blijven. (Ik heb dus eventueel ruimte in de auto...)

Back