Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Loet Wakkerman zei:De vraag is waar kunnen we MiniTR vliegen? Tot nu toe alleen op de Peel.
Wie weet er nog veldjes??. Ik vind het een goed idee om in Nederland ook wat te organiseren.
Herbert zei:kunnen we samen niet iets ondernemen met behulp van de KNVvL?
want eigenlijk zijn we allemaal eenlingen die zeer verspreid door het land wonen met de zelfde passie
we zullen dus een locatie moeten bekijken ,mischien die Marco aangaf
hier in Zutphen op het industrie gebied ligt een braakliggende rotonde
maar om in je eentje aan te kloppen bij de gemeente staan ze je denk ik ook met grote ogen aan te kijken![]()
packard zei:Wat is de situatie bij het SUL terrein eigenlijk? Kan er gevlogen worden?
packard zei:Wat is de situatie bij het SUL terrein eigenlijk? Kan er gevlogen worden?
Herbert zei:maar als het op de sul banen een probleem word ,dit duurt geloof ik al jaren .
kan er op het Aviodrome niet iets gemaakt of georganiseerd worden??
Owen gaf aan dat het niet optimaal is ,maar beter iets dan niets.
want op de Peel mag geloof ik alleen een sellect gezelschap vliegen, en dat schiet ook niet op :evil: wat nu ?
Herbert zei:Is het niet beter dat we met zijn allen een keer de koppen bij elkaar steken,en een soort meeting maken
Ok dan zal ik er ook zijn :lol:Owen zei:Herbert zei:Is het niet beter dat we met zijn allen een keer de koppen bij elkaar steken,en een soort meeting maken
Volgende week in Bittefeld?![]()
Owen zei:http://moebi-f2-team.de/Flugplaetze/Bitterfeld/Bitterfeld.htm
Is dit nuttig?
Was wel even googlen...
Geloof niet dat ze snel gevonden willen worden hahaha