Mini Team race Den Helder

Voor iedereen die NIET is gekomen.
Jullie hebben een gezellige, zonnige, warme, niet te warme en vooral niet te winderige wedstrijd gemist!

En hoewel Rick van Poppelen ons nog wel het vuur aan de schenen vloog met een 8tiende verschil (5:10:06 voor ons en een 5:10:80 voor v Poppelen) hebben wij lekker die fles wijn voor de eerste plaats mee naar huis genomen :p

Hopelijk volgend jaar wat meer tegenstand?

Het was een Top wedstrijd. Hiermee word vorig jaar weer helemaal goed gemaakt

Voor Rik en ik was het de eerste echte wedstrijd waar we wat harder gingen en in de finale kwamen. Op de NK vlogen we 33 seconde nu gaan we 26 seconde. De piloot moet nog een beetje oefenen maar dan kunnen we weer sneller. De finale was best zwaar. 3 Piloten in de cirkel is soms best wel rennen. We zijn 2e geworden met 12:10:86 geloof ik. We hebben weer een heleboel geleerd. Ook zijn er nog zaken waar aan gewerkt moet worden.

Frits heeft voor het eerst als pitman gefungeerd en het ging hem helemaal niet slecht af.

De catering was perfect geregeld. Op welke wedstrijd wordt je ontvangen met koffie en appeltaart. In Den helder dus!!!!!

Owen en Stefan hebben nog een demo F2C gegeven. Dit vond iedereen erg indrukwekkend. Kortom een zeer geslaagde wedstrijd.
Ik hoop alleen dat er volgend jaar meer deelnemers zijn. Deze wedstrijd wordt voor ons LBers door een hoofd zakelijk RC club georganiseerd. Het is een mooie training voor de NK.
Groet Robert-Jan

Inderdaad een bijzonder gastvrij ontvangst.
Misschien moeten we het bij de CIAM eens voorleggen. Op elke wedstrijd koffie met Appeltaart tijdens de ontvangst.
:p

Petje af voor de inzet van de lokale club.

Tja Fred gaf hem inderdaad weinig ruimte.
Volgende keer gewoon hoofd iets voorover buigen en precies op het juiste moment naar het midden van de cirkel rennen ;)

Back