Mini Titan E325 upgrade topic

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
Maar dan heb je geen Kasama parts ;)
Ze werken op de MiniTitan uiteindelijk even goed denk ik, maar persoonlijk vind ik Kasama echt mooie slanke/lichte (en daardoor duur) allu upgrades maken voor heli's.
Ben zelf engineer en kijk er misschien iets anders naar :)
De Kasama site:
KASAMA HELICOPTERS

Eric

Ik denk dat als ik parts zou kopen dat ik het ga doen bij rchelistore.com, daar zijn nog altijd een paar dingen die dan weer goedkoper zijn dan rcheliparts.nl + het is een winkel in België dus dat maakt het nog iets goedkoper zelfs..

Piet

Ik heb mijn mini titan gekocht bij rchelistore (zelf naar daar gereden s'avonds en afgehaald)
Mekka voor de heli-hobbist. Diene zolder steekt stamp vol.
Maar van upgrade heb ik toch gekozen voor de kasama en heb deze gekocht bij rcmarcket (ook afgehaald).

Dat is super.

Hej,

vandaag ging iemand voor mij men Titan invliegen en heeft meteen gecrasht! :/
Schade: Blades, bladeholders en de ball links en staafjes die verbinding maken tussen de bladeholders en dat andere ding waar ze naartoe gaan..

Zijn die blades goed van rchelistore.com van 37.00 voor 450 size heli's, ook van kwaliteit dan?
En als ik een setje plastieken bladeholders koop, zijn er dan ball linkjes bij of moet ik die appart bestellen?

Piet

Hej,

vandaag ging iemand voor mij men Titan invliegen en heeft meteen gecrasht! :/
Schade: Blades, bladeholders en de ball links en staafjes die verbinding maken tussen de bladeholders en dat andere ding waar ze naartoe gaan..

Zijn die blades goed van rchelistore.com van 37.00 voor 450 size heli's, ook van kwaliteit dan?
En als ik een setje plastieken bladeholders koop, zijn er dan ball linkjes bij of moet ik die appart bestellen?

Piet

Lekkere prutser dan:

tip1:
als je de bladhouders vervangt zet er dan meteen alu exemplaren op, die gaan nl "nooit" stuk en die plastieken altijd

tip2:
Als je begginner bent haal dan lekker Align woodies van € 12,- dat doet ook minder zeer als je crashed, ik kon daar zelfs "3D" mee vliegen

Nja, ben kwil zowiezo goei blades kopen..
Zijn die goed, die ik daar zei van Rchelistore van 37.00€?

Laatst bewerkt:
Die align woodies zijn goed.

Scheelt je aardig wat als je is crashed en je nog moet leren vliegen. Dan heb je weinig aan Carbon blades. Voor het geld van 37 euro kan je maar 1 setje van die Carbon blades kapot maken. Neem je de Align woodies kan je 3 setjes slopen voor het zelfde geld.

Wil je toch goede blades kan je ook nadenken om bij RC Heli Parts een Setje Radix blades te kopen voor 37,95 euro.

Laatst bewerkt:
Nee, kan vliegen ;)

Ga morgen even foto's nemen van de kleine crash, want ik weet niet precies wat er kapot is..
Nja, ik weet het wel, maar weet niet hoe het juist noemt, en wil zeker zijn dat ik dan het juiste bestel ipv verkeerde dingen..

Piet

Laatst bewerkt:
Vandaag begonnen met het monteren van de ups die ik nog heb liggen, kon het alleen niet afmaken omdat ik m'n 1mm inbussleutel niet kon vinden :(.
Wel de Flybar control levers en de Carbon tailfin gemonteerd, de rest volgt :cool:.

P2031069.jpg

P2031068.jpg

Heb nu dus wat alu onderdelen over, zie te koop sectie ;).

Hier de foto's van mijn crash, heb een kringetje gezet rond 2 dingen die kapot zijn, weet niet precies hoe ze noemen, tevens zijn de ball links die tussen de bladhouders en die dingen zitten ook stuk..

Dus ik heb nodig:

-Blades
-Bladeholders
-??
-??

100_0099.JPG

100_0102.JPG

Graag hulp, want ik weet niet wat ik allemaal moet bestellen (bij Rchelistore)..

Piet

Hier de foto's van mijn crash, heb een kringetje gezet rond 2 dingen die kapot zijn, weet niet precies hoe ze noemen, tevens zijn de ball links die tussen de bladhouders en die dingen zitten ook stuk..

Dus ik heb nodig:

-Blades
-Bladeholders
-??
-??

Graag hulp, want ik weet niet wat ik allemaal moet bestellen (bij Rchelistore)..

Piet

jezus, gewoon loshalen en boekje erbij, zo moeilijk is het niet, en die mixarmen hala daar meteen de alu versien van, gaan ze ook nooit meer stuk!!

Bij je Mini Titan zat een mooie handleiding.

Daar staan alle onderdelen in en bij de stappen staan de onderdelen mooi afgebeeld. Zo kan je precies de onderdelen vinden die jij moet vervangen.

Ohja, nog een vraag, hoe krijg ik de bladeholders uit elkaar?
Als je ze wilt losdraaien met een inbus draait die aan de andere kant gewoon mee, en als je die tegenhoudt krijg ik ze onmogelijk los, moeten ze toch op die manier los of op een andere?

Piet

Back