Mini Titan E325 upgrade topic

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
The ICE Factory zei:
nwolsink zei:
The ICE Factory zei:
Dat ziet er goed uit, dat alu. Ik heb ook alle alu delen voor de staart liggen maar moet het nog ff monteren.
wacht alleen nog op de Joint lever in alu ...heb ook maar een carbon staart gekocht :D :D

Er is ook nog een GFK geairbrushde canopy onderweg > zelfde design als mijn Raptor50 (zie sig) maar dan rood/geel ipv blauw/geel 8O

foto ?? 8)

Hij is nog niet binnen maar zo wordt ie ongeveer
Raptor50(9).jpg

De blauwe snake skin wordt dan echter rood

Wow,
Mooie foto's man!
Prachtige heli zo.
De upgrade tailslider is trouwens behoorlijk nuttig m.i. (even voor de "doe maar gewoon dan doe je gek genoeg" ingestelde mensen).
Die van mij heeft al aardig wat speling nu.
Ik vind het ook niet vreemd dat hij strakker vliegt trouwens, de speling is er uit en de aansturing is veel stijver geworden waardoor gyro correcties directer werken.
Een carbon stuurstangetje scheelt ook heel veel, weet ik uit ervaring.
heel simpel te maken en zou het echt afmaken ;)

Eric

EricW zei:
Wow,
Mooie foto's man!
Prachtige heli zo.
De upgrade tailslider is trouwens behoorlijk nuttig m.i. (even voor de "doe maar gewoon dan doe je gek genoeg" ingestelde mensen).
Die van mij heeft al aardig wat speling nu.
Ik vind het ook niet vreemd dat hij strakker vliegt trouwens, de speling is er uit en de aansturing is veel stijver geworden waardoor gyro correcties directer werken.
Een carbon stuurstangetje scheelt ook heel veel, weet ik uit ervaring.
heel simpel te maken en zou het echt afmaken ;)

Eric

Ik heb er al een Raptor50 dikte stang opzitten > dus ook met grotere ballinks, deze is al enrom stijf
Ik heb het niet zo op carbon<>kunststop lijmverbindingen nl.

Ok,
Had ik niet gezien op de foto, maar als het goed werkt is het prima natuurlijk.
Ik heb geen carbon/kunststof lijmverbinding gemaakt trouwens, tenminste als je 2 comp.lijm(epoxy) tot de kunststoffen rekent wel...
Ik heb stukjes draadstang in het carbonbuisje gelijmt.
Dat komt echt niet los en is toch een stuk lichter.

Eric

Met koolstof aansturing van de heckrotor moet je altijd voorzichtig zijn!

Als je deze nergens ondersteund gaat deze gedurende de vlucht bij bepaalde frequentie-gebieden resoneren waardoor hij uiteindelijk breekt, de gevolgen hoef ik lijkt me niet toe te lichten.

Heb dit al meerdere keren in de praktijk gezien!

philippefeij zei:
Met koolstof aansturing van de heckrotor moet je altijd voorzichtig zijn!

Als je deze nergens ondersteund gaat deze gedurende de vlucht bij bepaalde frequentie-gebieden resoneren waardoor hij uiteindelijk breekt, de gevolgen hoef ik lijkt me niet toe te lichten.

Heb dit al meerdere keren in de praktijk gezien!

Ik heb het zelf meegemaakt bij de Raptor, daar kwamen dus wel de stalen draadeinden die met epoxy gelijmd waren uit de carbon staaf.

TrexzNL zei:
dat frame moet ik ook zeker hebben 8)
ziet er veel beter uit als die van infinity... deze ziet er tenminste authentiek "mini titan" uit..
De rotorkop en staart zien er ook gaaf uit, alleen de rotorkop heb ik al full TT alu liggen.. maar de staart hmm :P

Hij is beschikbaar voor $88,- :!:

10022007e325frame001.jpg

http://www.cnchelicopter.com/servlet/the-Mini-Titan-E325/Categories

We kunnen de verzendkosten nl delen al we er in 1x meer halen, wie heeft er interesse?
Let wel dat het +/- 24% duurder uit kan vallen als "we" pech hebben met invoeren.

nr 5 :-)

Hey Rob ?
Sinds wanneer heb jij er ook 1-tje ?
Volgens mij heeft elke (ex) bigscale rijder wel een Mini Titan :-D

Back