Mini-Z op de Mach Indoor..!!

Racers,

Het is dan eindelijk zover, de Mach indoor gaat vrijdag 5-10-2012 om 17.00 uur open.
We hebben met zijn alleen een geweldig mooie Mini-Z baan gemaakt.
Voor alle racers die hun setup, tips and tricks en ander geneuzel kwijt moeten,
leef je uit in dit topic.

Er worden 6 wedstrijden verreden, er zal gereden worden met de Abarth klasse en de stock klasse met middenmotor,
het reglement en de data waarop de wedstrijden verreden worden is hier te vinden:
http://www.machheemstede.nl/home/im...MACH_Onroad_Indoor_Championship_2012-2013.pdf

Ik zou zeggen, kom maar op, ben toch echt van plan een bekertjes te gaan pakken..!!

Greetz,

Roy

Racers,

Ik zou zeggen, kom maar op, ben toch echt van plan een bekertjes te gaan pakken..!!

Greetz,

Roy
Hee. Roy.... beetje meer gas geven met je ferrari... iedereen reed rondjes om je heen vanavond... je kon die fiat van Jitse niet een bij houden...... hahahahahaha geintje

Leuk dat we op deze baan deze winter ook gaan rijden met de KWC Mini-Z Wintercup.
Op korte termijn volgt hierover meer info, hou binnenkort kwc-holland in de gaten voor meer info!

Mvg
Marcel

1ste wedstrijd op 28 oktober gaan we meteen een wedstrijd voor de KWC Mini-Z wintercup van maken. Gaat meteen een geweldige opening van het seizoen worden!

Leuk. We hebben ook een facebook event aangemaakt. Meld je hier alvast aan als je van plan bent om mee te gaan doen. ook voor andere leuke berichtjes natuurlijk

Ook hier even de opmerking maken dat dit niet de officiële inschrijving is. Ik heb begrepen dat we straks in kunnen schrijven via MyRCM

Beste rijders,

Aanstaande vrijdag 19 oktober is de indoorlocatie gesloten in verband met de ingelaste Algemene Ledenvergadering in het clubhuis.

Excuses voor het ongemak.

bron: site Mach

Racers,

Het is dan eindelijk zover, de Mach indoor gaat vrijdag 5-10-2012 om 17.00 uur open.
We hebben met zijn alleen een geweldig mooie Mini-Z baan gemaakt.
Voor alle racers die hun setup, tips and tricks en ander geneuzel kwijt moeten,
leef je uit in dit topic.

Er worden 6 wedstrijden verreden, er zal gereden worden met de Abarth klasse en de stock klasse met middenmotor,
het reglement en de data waarop de wedstrijden verreden worden is hier te vinden:
http://www.machheemstede.nl/home/im...MACH_Onroad_Indoor_Championship_2012-2013.pdf

Greetz,

Roy

Mr03-rm mag niet ?? (A)

Volgens mij klopt dit niet. In het reglement staat:

MR01,MR015, MR02, MR02LM, MR03, MR03LM

De MR03 is toegestaan, dat betekent dus alle uitvoeringen, en de RM en LM dus ook (Low Motor).
Er staat niets over de middenmotor, de MM.

Ik neem aan dat bedoeld is dat alle uitvoeringen van de MR-03 zijn toegestaan, dus MM, LM en RM. De HM wordt gebruikt in de Abarth Cup, en is niet echt geschikt voor de stock.

De eerste wedstrijd komende zondag is een race voor de KWC Mini Z Wintercup, en daarbij zijn in ieder geval alle varianten van de MR-03 toegestaan in de stock.

Mvg
Marcel
KWC Holland

Volgens mij klopt dit niet. In het reglement staat:

MR01,MR015, MR02, MR02LM, MR03, MR03LM

De MR03 is toegestaan, dat betekent dus alle uitvoeringen, en de LM dus ook (Low Motor).
Er staat niets over de middenmotor, de MM.

Ik neem aan dat bedoeld is dat alle uitvoeringen van de MR-03 zijn toegestaan, dus MM, LM en RM. De HM wordt gebruikt in de Abarth Cup, en is niet echt geschikt voor de stock.

De eerste wedstrijd komende zondag is een race voor de KWC Mini Z Wintercup, en daarbij zijn in ieder geval alle varianten van de MR-03 toegestaan in de stock.

Mvg
Marcel
KWC Holland

Komend weekend kan ik sowieso niet. Maar lijkt me wel leuk een keer een wedstrijdje mee te doen met m'n rm versie ;)! Vandaar m'n vraag (a).

Back