Mini -z rijders Randstsd

Ik vroeg mij zo af of er nog veel mini-z rijders actief zijn in de randstad en waar zij dan zoal rijden. Ik zal zelf voornamelijk in Uithoorn gaan rijden en zoveel mogelijk wedstrijden van de mini-z cup.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een mini-z MR03VE (is met brushless) dat ik ga verkopen, is wel met zender en verschillende setjes banden, alles samen koste me rond de 700€ en zou nog graag 400€ voor alles krijgen. Is amper 2x gebruikt op een mini-z circuit.

Even een andere vraag: hoe lang kan je rijden met zo'n mini Z ongeveer?

Ik zal zeggen in racemodus en ik gewone "ik rijd rustig rond" modus?

Ik ben benieuwd, want met de tijd zou ik dit ook willen aanschaffen voor mezelf en m'n zoontje (is nu nog te jong). Vandaar de vraag. :):rolleyes:

Op 4 aaa penligths kan je makkelijk 20 minuten voluit rijden. Gewoon rustig doe ik niet aan. Daarna gaan ze gewoon weer de snellader in, en met een uurtje zijn ze weer vol.

Even een andere vraag: hoe lang kan je rijden met zo'n mini Z ongeveer?

Ik zal zeggen in racemodus en ik gewone "ik rijd rustig rond" modus?

Ik ben benieuwd, want met de tijd zou ik dit ook willen aanschaffen voor mezelf en m'n zoontje (is nu nog te jong). Vandaar de vraag. :):rolleyes:

Ik heb steeds 2 setjes batterijen gebruikt op een duur tijd van 2u30 minuten, waarbij ik toch zeer veel heb gereden.
Ik heb wel steeds met de MR-03VE (brushless) versie gereden, dus rijtijden tussen de 30&40 minuten zijn perfect haalbaar.

Amai dat had ik niet verwacht: ik dacht eerder een 8-12 minuten. Ik heb ook wel gehoord van de dNano series, die zijn nog een formaatje kleiner dan de mini-Z reeks, maar ik ga sparen voor een mini Z denk ik :cool:

Heb zelf een dnano en sinds kort een mini z. Beiden zijn eigenlijk zeer leuk. Ben eigenlijk nog het hardst verschoten van de dnano.rijd echt zeer soepel en leuk.Is zeer goed te rijden op een mini z circuit maar als je dit niet hebt is de pret snel over.Ik heb zelf met een paar vrienden een circuit gebouwd van hout en als ondergrond vijverfolie gebruikt. Werkt super en super veel fun!

Komende zondag kun je vrij rijden in Uithoorn, op de introductie dag van rc-Paradise

Laatst bewerkt door een moderator:
Back