Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je een hogere topsnelheid wilt, kan je zonder aanpassingen een x-speed motortje van Kyosho of een stock motortje van 3racing erin zetten. Dat kost je rond de 20 euro en je auto gaat er een stuk harder door!
wou wel het originelle chassis gebruiken lagertjes zitten er al in zat te denken aan fet chipje en stapelen en nog een sneller motortje wat kunnen jullie me aan raden ? thanks
dat zal wel kunnen denk ik ja. zelfde voltage houd je dan, maar kan grotere vermogens leveren. (mja, moet je wel een motor hebben die dan ook meet vermogen neemt, anders levert het niets op, dan zou je namelijk het voltage op moeten voeren )
hmm als ik het goed heb kon je er dan 14 amp door heen jagen wou wel op de 4,8 blijven maar wel met het snelste motortje maar welke is dat?? weten jullie dat? groetjes jasper
Ik rijd met de standaard FET's met een 3racing stock motortje en dat is al een wereld van verschil met de standaard motor. Ik weet niet precies waar je rijdt, maar met een zeer snel motortje waarbij je FET’s moet stapelen, mag je wel een hele grote ruimte hebben om de topsnelheid te halen
heb een hele mooie werkplaats en ze hebben hier heel mooi nieuw alsfalt neer gelegen maar vind ut gaaf als ie zo hard mogelijk ging.maar met niet al teveel kosten gr
Een Kyosho X-Speed motor is voor mij persoonlijk snel genoeg
De nieuwste Mini-Z's zijn voorzien van 3010fets, deze leveren nog een hogere snelheid op dan de fets die vroeger gebruikt werden.
Als je nog een 'oud' Mini-Z model hebt dan kan je fets los aankopen en zelf plaatsen (soldeerwerkje).
Er zijn ook mensen die hun Mini-Z Modden met Lipo's en toestanden maar in mijn ogen gaat dit er over, de schaal is veel te klein om zulke snelheden te maken, je hebt er compleet niets aan!
Neem ook eens een kijkje op me'n Mini-Z Forum: www.ggtuning.com/forum daar vind je veel info terug.
heb inmiddels de fetjes binnen 12 stuks (stapelen 2x3)
heb gister xspeed motor geplaast rijd ik tegen de tafel poot aan stuur servo tandwiel kapot:bad-words:uppydogeyes: weer nieuwe besteld meteen 3 setjes