minimag discussie topic

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
freak ik ga woensdag, moet ik er info voor vragen voor je qua afmettingen enzo?

groeten

p.s. ik doe het met plezier ;)

Mwah, Ikzelf heb niks aan die info. :P Iemand die weet hoe die watertoestand allemaal werkt, zal me dat moeten vertellen. :)

Waar et CG zich moet bevinden is wel n handige ja. :P Bedankt. Hoe die vorm moet dat mogen die drijverfabrieken uitzoeken. :P

Mensen ik ben hard aan het bouwen, maar ik wil graag de servo's pas als allerlaatst bevestigen. Ivm eventuele problemen, beschadigingen, vuiltjes of lijmresten die anders misschien in mijn servo's lopen.

Bij mijn Easystar heb ik dit ook als laatste onderdeel pas gedaan, maar volgens de Multiplex handleiding is dit al één van de eerste stappen.

Ik heb de handleiding een beetje doorgebladerd, maar ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat het volgens mij best wel als laatste kan.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Of dienen de servo's toch echt als één van de eerste stappen bevestigd te worden?

frankelfert zei:
Mensen ik ben hard aan het bouwen, maar ik wil graag de servo's pas als allerlaatst bevestigen. Ivm eventuele problemen, beschadigingen, vuiltjes of lijmresten die anders misschien in mijn servo's lopen.

Bij mijn Easystar heb ik dit ook als laatste onderdeel pas gedaan, maar volgens de Multiplex handleiding is dit al één van de eerste stappen.

Ik heb de handleiding een beetje doorgebladerd, maar ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat het volgens mij best wel als laatste kan.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Of dienen de servo's toch echt als één van de eerste stappen bevestigd te worden?

als je de draadjes nog kan doorvoeren, lijkt het mij niet zo'n probleem
aan de andere kant: ZO veel stappen zijn er niet meer na het inbouwen van de servo's volgens de manual ;-)

Hmm nee ik weet het, maar ik ben niet zo'n snelle bouwer, neem nou mijn Easystar. "Ready in zwei stunde" volgens de doos. Nou geloof me ik heb er bijna 2 maanden overgedaan ;)

En als het ergens op de kast ligt is het toch redelijk kwetsbaar, dus ik wil de belangrijkste onderdelen pas op het laatst plaatsen.

Back