minimag discussie topic

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
Mooi hoor!

MPX-2.JPG

:music: Daar aan die waterkant.....

Leuk ding he..:) Ik ben inmiddels begonnen aan drijvertjes. Plaatjes zet ik RCGroups link.

Het is een errug leuk en geinig kistje, vliegt prima (tenminste in mijn configuratie. Veel schik dus. :)

mooi!
grrr wat wil ik die kist ook hebben :D
idd met die drijvertjes is ie mooi maar moet denkik moeilijk landen zijn, als je weet dat ie kan ontploffen of verbranden als ie een klein contactje maakt met het water :lol:

greets

hoeveel servos moeten er eigenlijk in?
ben van plan om de servos op voorhand te kopen en dan het vliegtuigie + accus
en welke servos raden jullie me aan?
die van mpx zelf? men bedragJE is maar 50 euro voor de servotjes

greets

maar wat is nu het verschil tussen de magister en de minimag?
welke is het beste qua vliegeigenschappen en hoelang kunnen ze beiden in de lucht blijven?

greets

wrsch is de minimag wel de beste zeker tussen de twee? maar de magister zelf is groter en kan al wat tegen wind..

greets

ter info: ik heb er vandaag eentje gereserveerd bij een zaak in Duitsland die 'm goedkoop aanbood op Ebay; we gaan over tot zaken als ze de originele drijvers (de z.g. Schwimmerbausatz) ook binnen hebben

naar verwachting een week of 4; geeft niks, want ik heb de tijd

reden van aanschaf: nog voor de eerste meter vliegen blies een windvlaagje m'n tere Decathlonnetje aan gort, daarna is het niet meer goed gekomen
ik vertik het om bij windkracht 2+ m'n vliegtuigjes op te bergen, zeker als ik m'n shockies bij windkracht 4 nog netjes kan vliegen, dus voor mij voortaan wat degelijkers dan die 300 - 400 grams kistjes

p.s. Decathlon gaat als donorkist dienen, want de vleugel is nog heel; ik bouw er wel een leuk frame omheen

Met 3 of 4 beaufort kan ik er nog normaal mee vliegen, waarschijnlijk met nog wel meer.

Jammer van de decathlon, ik vlieg deze kist ook, met gemak met 4 beaufort. En ik heb een erg lichte decathlon ....380 gram.

Met 3 of 4 beaufort kan ik er nog normaal mee vliegen, waarschijnlijk met nog wel meer.

Jammer van de decathlon, ik vlieg deze kist ook, met gemak met 4 beaufort. En ik heb een erg lichte decathlon ....380 gram.

Pjotrrr zei:
Mooi hoor!

MPX-2.JPG

:music: Daar aan die waterkant.....

Kleeeein beetje offtopic, sorry. Zouden die minimag floats ook werken met mijn kleine spacescooter (dan wordt et een waterscooter, haha)? :P Of zijn die floats daar tegroot voor?

als de spacescooter ongeveer even veel weegt en zelfde lengte heeft zodat ie niet uit balans kan geraken zal dat wel gaan hoor denkik,
maar hoe dat dat eruit gaat zien :P
zal allesinds leuk zijn

groeten

Back