minimale eisen netvoeding

• Topicstarter Topicstarter Enrico
  • Startdatum Startdatum
E

Enrico

Guest
waar moet een netvoeding minimaal aan doen om een 12 volt lader aan te sluiten

mvg enrico

Geduld is een deugd my young padawan.

En wat bedoelt ge nu juist waaraan moet een netvoeding aan voldoen?????

230V in een stopcontact waarin ge een stekker kunt insteken voor een toestel te voeden.

(BTW, als ge wilt weten hoeveel spanning in een stopc staat. Maak je 2 vingers nat en steek ze erin :twisted: en god zal je belonen)

En nee niet doen, het is veel te gevaarlijk, tenzij ge je leven een beetje moe zijt.

wat ik bedoel

er zijn toch verschillende soorten netvoedings waar je een 12v lader op kan aan sluiten

welke eisen moet een netvoeding aan voldoen

mvg

Enrico zei:

mvg enrico

Je moet een gestabiliseerde voeding hebben, die tussen de 10-14 volt levert (Het voltage is een beetje afhankeleijk van de soort lader, sommige computergestuurde laders zijn gevoeliger dan andere.) en een hoog ampere aan kan min 10A maar beter nog 20A.

Enrico zei:
what the *f!@#* (censuur) is een padawan

21 Jaar en DAT niet weten ??? Dat is een gat in uw cultuur ter grootte van een volwassen black hole ! :D

Ignorance is the path that leads to the Dark Side, Enrico ! Use the Force ! :lol:

gldr zei:
Enrico zei:

mvg enrico

Je moet een gestabiliseerde voeding hebben, die tussen de 10-14 volt levert (Het voltage is een beetje afhankeleijk van de soort lader, sommige computergestuurde laders zijn gevoeliger dan andere.) en een hoog ampere aan kan min 10A maar beter nog 20A.

bedankt voor je reactie daar kan ik wat mee

mvg enrico

guy5927 zei:
Enrico zei:

21 Jaar en DAT niet weten ??? Dat is een gat in uw cultuur ter grootte van een volwassen black hole ! :D

Ignorance is the path that leads to the Dark Side, Enrico ! Use the Force ! :lol:

praat gewoon nederlands man

welke stroom die je voeding moet kunnen leveren is erg afhankelijk van de lader die je hebt.(hoeveel cellen die kan laden, met welke stroomsterkte)

Enrico zei:
guy5927 zei:
Enrico zei:

praat gewoon nederlands man
Zo kan een discussie behoorlijk ontsporen Enrico. Je opmerking erg lomp overkomen. Het is duidelijker om er een smiley achter te zetten als ;) om aan te geven dat je het niet serieus bedoelt. De Engels tekst komt uit Star Wars.

als die belge nouw gewoon nederlands praten snap ik het mischien ook

als jij je beleefder opstelt dan hielp der misschien nog iemand..

als ik dit soort berichten lees ga ik er geen antwoord opgeven,,

wie beleefd doet die ontmoet ook beleefd..

Die opmerking van mij, Enrico, was helemaal NIET bedoeld om op lange teentjes te trappen, maar gewoon om je een hint te geven dat het woord "padawan" gebruikt wordt in de "Starwars" serie om een "Jedi-leerling" te omschrijven ...

Ik denk dat de meeste lezers het wel met mij eens zullen zijn dat het ZEKER niet aanstootgevend bedoeld was ... Ik ging uit van het standpunt dat de Starwars-oneliners voor iedereen gemeengoed zouden zijn ...

Excuus voor het misverstand !

all the best ...

Guy

Beste mensen er is over voedingen voor laders al heeeeeeel erg veel geschreven. Gebruik de zoekfunctie eens en je zult voldoende leesvoer hebben voor de komende avonden. Zoek eens op "voeding" of op "computervoeding".

Back