MinimumRC F8F Rare Bear 360mm

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door helixer, 26 aug 2019.

  1. helixer

    helixer

    Lid geworden:
    19 mei 2012
    Berichten:
    1.092
    Locatie:
    Huizen
    MinimumRC F8F Rare Bear 360mm

    [​IMG]




    Alweer een paar weken bezig dit hebbedingetje (van Banggood) in de lucht te krijgen. Standaard kreeg ik hem niet in de lucht en had toen gewoon uit nieuwsgierigheid een Gear Box (zie foto)0716 Motor (7x16mm) Coreless CW Motor erop gezet, maar ook met deze combinatie hield ik hem niet in de lucht. Ik werd er niet erg vrolijk van, maar wilde de moed nog niet opgeven en bestelde de Gear Box 0820 Motor (8x20mm) en hoewel het toestelletje er niet mooier van werd door al dat gesnij en geplak kreeg ik hem met deze combinatie wel in de lucht. Ik was wel bang dat de balans helemaal weg was, maar ook dat viel allemaal reuze mee.

    [​IMG]






    [​IMG]
    Ik heb één en ander vastgelegd op een video gemaakt op een grasveldje naast mijn huis. Met windstil weer een heerlijk toestelletje om wat tussen de bomen door de vliegen en een behoorlijke trust, halfgas prima mee te vliegen en voldoende kracht om weg te duiken en snel op te trekken, daar waar het nodig is tusen de bomen en speeltoestellen door.



    En niet te vergeten, zeer crash bestendig. Ook al een paar keer in een boom vastgezeten en er weer zonder schade uit gekregen. Vlieggewicht 33,11 gram.


    Groetjes Helixer



     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2019

Deel Deze Pagina