Miniplumes? - 2m Fox

Heeft er iemand ervaringen met de zwevers van bij miniplumes.com? http://www.miniplumes.com oftewel http://luc-aero.chez-alice.fr (Franstalig!)

Ik zie er een leuke Fox van 2m aan een heel schappelijke prijs...
Op een frans forum heb ik reeds gelezen dat de afwerking niet 100% is, maar nog altijd zijn prijs waard. Ze zouden ook goed vliegen...

79279780.8GcqNyEI.jpg

http://www.pbase.com/ixess/image/79279780

Maarten,
nu is mijn Frans niet al te goed maar begrijp ik goed dat de optie B een complete kist is die je nog wel moet coveren?
Met porto naar Nederland zou het dan misschien onder de €100,- kunnen blijven.
Leuk om even over na te denken, voor het hellingzweven aan het duin, mag ik namelijk graag doen! :lol:

Hans

lang geleden he, ik denk dat er daar nog veeeeeeeeeeeeel werk aan is.
voor 120 euro ,heeft u een DISCUS CS ARF 2652MM CMPRO

wonen hier wel in Nederland, of Belgie .
en als ik goed voor heb zijn de vleugels niet beplankt (ailes non coffrées , stap non coffrées )
reken daar nog de beplanking bij (abachi of balsa ) + bespanning
het bedrag zal aardig oplopen

Simendewulf,
inderdaad, er is nog werk aan, dat is zeker
maar ik wil een Fox, geen Discus :-) Ik heb m'n Solution al in die grootte vd Discus (2m70), de Discus zou geen toegevoegde waarde hebben voor mij. (Niettegenstaande dat hij er wel super uitziet natuurlijk)
Een ARF zie ik niet meer zitten, is nooit gebouwd zoals je het zelf zou willen/doen. En het bouwen is net het leuke eraan... :-)
Ik moet wel zeggen dat ik het naar een adres in frankrijk kan laten sturen, dus dat spaart weer wat verzendingskosten naar het buitenland.

Tenzij er nog andere +-2m foxen bekend zijn onder jullie?

iets veel duurder, maar vleugels beplankt : 157 EURO
en dit bij TOPP RIPPIN
Fox 218 cm Bausatz Mini
Kurzbeschreibung :

Bausatz einer 2.180 mm Fox wunderschön !!!

Die FOX , ein robuster und preiswerter Qualitatssegler mit universellem Einsatzgebiet !

Bausatz :

GFK Rumpf weiss eingefärbt,Rahmen, Kabinenhaube, Flächen Styro CNC geschnitten, Furnierbeplankt, Nasenleisten verklebt und verschliffen, Kabel bereits eingezogen, Servokästen gefräst, Querruder geschl. und Plan.

Technische Daten :

Spannweite : 2.180mm
Länge : 1.020 mm
Profil : RG 15 mod.

Voor de liefhebbers van de topp rippin fox, ik heb er nog een liggen met lichte schade.
Stuur mij een PB, dan mail ik wat foto's, en kijken we wat we met de prijs kunnen doen

gr, Nico

Simendewulf,
bedankt voor de tip! Dat is zeker een interessante optie. Ik heb alvast gevraagd hoeveel verzending naar België zou zijn.

Nico,
je hebt een PB :-)

Lichte schade;

De gelcote is aan de l. zijkant en aan de onderkant van de neus wat gebarsten, aan de cocpitrand zijn er wat schilfers af gebarsten.

De vleugels, stabilo en kap zijn nog perfect.

gr, Nico

En... het is de Fox van Topp Rippin geworden. Vandaag gekocht op de show in Willebroek voor €130... Wel zonder "kleinteile" dus dat wordt nog een beetje sprokkelen.
Maar eerst de RBC AT6 maar eens afwerken... Nu is er weer wat meer druk op de ketel :-)

Back