Minisail Bornerbroek 3-6 september 2009

Op de site van Minisail staat de aankondiging van het zeilweekend op het Grasbroek in Bornerbroek:

03-09-2009
MiniSAIL evenement
3 t/m 6
Bornerbroek
MiniSail Nederland Weekend op het Grasbroek

Iemand een idee van tijden? Die kan ik namelijk niet op de site vinden.

Vorig jaar was is d'r ook op zondag (in de middag) maar toen was iedereen al zowat naar huis.
Wil dat dit jaar voorkomen ;)

Wim

Dat van de entree had ik vorig jaar al gemerkt :(

Ik zie dat je zelf uit Borne komt. Vaar je d'r zelf ook?

Wim

Dat van de entree had ik vorig jaar al gemerkt :(

Ik zie dat je zelf uit Borne komt. Vaar je d'r zelf ook?

Wim

Heb er gevaren maar terwille van intree niet meer .Ik denk dat dit meer mensen tegenhoud ivm prijs reken maar uit als je met je familie even wilt kijken (1,50 p/p met auto 4euro ,evenment duurt meestal 3 dagen dus reken maar uit , straks moeten we ook nog voor een hap lucht betalen ,nee bouw nog wel maar vaar wel op gratis water .

Laatst bewerkt:
Beste Rexonamen,
Door jou bericht wordt de indruk gewekt dat Minisail Ned. entree heft dit is niet het geval, de entree betaal je aan het Grasbroek, dit is een camping-dagrekreatiegebied waarvoor je voor voorzieningen nu eenmaal wat zult moeten betalen, wij zijn in Nederland in dit op zicht nog verwend, ben net terug van Curacao maar moest op menig strand als er voorzieningen waren ook betalen.
Groeten Imre.

Inderdaad, ik weet dat het Grasbroek de entree heft.
Dat zou voor sommigen een drempel kunnen zijn er niet naar toe te gaan.
Voor de deelnemers is het handig om de camping bij het water te hebben, maar ik neem aan dat niet alle zeilers ook kampeerders zijn.
(Ik bouw nu een zeilboot, maar mij zul je niet snel in een tent zien ;) )
Imre, als ik het goed begrijp zit jij in Minisail?
Zou het te overwegen zijn het evenement ergens anders te houden? Het Rutbeek was (volgens mij) steeds gratis. Ik heb er ten minste nog nooit betaald.
Ja, het Rutbeek had als nadeel dat er plantengroei was.
Maar er zijn misschien meer lokaties?
(Hulsbeek?)

Wim

Hallo Imre stimt aber , ik kom om boten te kijken en niet om te "kamperen dat is dan logisch dat er voor intree gevraagd word , maar of je lid of niet bent van mini/classic sail ik peins er niet over om intree te gaan betalen uberhaubt alniet wanneer je (LID)/DONATEUR bent , dus mischien is dit iets om mee tenemen in in een volgend grasbeek .
Het word toch langzamerhand tegek voor woorden overal maar betalen straks wil je boodschappen doen MAAR wel intree betalen , nee bedankt trouwens ik ben noch v/d gulden tijd (intree omreken tijddatje erbent 2uur) , zou graag zien dat het voor de zeilers weer aantrekkelijk gemaakt word , gratis wil ook zeggen meer volk (nederlanders) .

mvg Herman

Laatst bewerkt:
Beste Wimg en Rexonamen,
Ik ben inderdaad lid van Minisail Classic niet van Mini SAIL Ned. maar nu even over het betalen van een toegangsprijs voor Het Grasbroek dat is 4euro auto plus 1,50 euro p/p met z'n tweeën ben je voor en hele dag 7euro kwijt, je kan door gegevens uitwisseling nog ideën opdoen of je moet een volleerde modelbouwer zijn. Al ik me niet vergis was Wimg opzoek naar een oplossing voor zijn fok en kluiver bediening, ik denk dat je op zo'n evenement wel een oplossing kunt vinden. Ik zeil liever met een groep gelijkgestemde bouwers dan in men eentje. Minisail Classic heeft op het Grasbroek enige weken terug een weekend georganiseerd met deelneming van zeilers uit Duitsland en Zwitserland die hebben niet allemaal gekampeerd maar verscheidene hebben hotels in overnacht in Delden, het is maar wat je voor je hobby over hebt, ik weet wel dat ik niet in een ander zijn portmonaie kan kijken, maar een hobby kost nu eenmaal wat geld.
Trouwens als ik me niet vergis of het zou toeval zijn heb ik zo het idee dat ik Rexonamen (Herman) ken uit mijn tijd bij Minisail Ned. Ik wil de discussie sluiten en weer on topic gaan.
MvG Imre

Hobby kost geld maar het moet toch niet zo zijn dat er nu voor elke gelegenheid geld voor gevraagd word , dus als ik het goed begrijp betalen jullie elke dag weer intree , je zou als club/ stichting gewoon toch weer zoals vroeger weer normaal bij elkaar kunnen komen zonder de grote portier voor de deur , of word het nu allemaal exclusief gehouden , zou het graag weer zien zoals het altijd was , evenement !! open voor iedereen zoals ruthbeek/stadskanaal , veel gezelliger , wat betreft je topic mee eens , maar daar is een forum voor om je mening ook in belang van anderen te plaatsen .

Back