Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe werkt die PU en glas van jepe? Blijft dat een beetje goed aanliggen tijdens verwerken, of zijn er handigheidjes nodig?
Die regelar buiten vind ik een beetje vreemd staan. Is er geen andere manier te vinden om wat koellucht langs de regelaar te krigen? Als je even doorschiet bij het landen, dan kom je met je regelaar in ruw terein (afhankelijk van je vliegveld).
[KNIP][KNIP]
Bij je bouwfoto's viel me nog iets op; je hebt die luchtgeleider balsa plaatjes in het inlaatkanaal met de houtnerf in de lange weg ingelijmd. Dat zou voor meer sterkte eigenlijk dwars moeten gebeuren. Ik neem aan dat je die plaatjes nog wel geglast hebt? Anders zouden ze wel eens in kunnen klappen door de onderdruk in de aanzuigbuis!
In ieder geval veel plezier met de Mirage!
Grtz, Hans
Bedankt voor het antwoord Ron. Ik heb een kit staan van de F86 in de gewone uitvoering. Gekocht voordat Jepe de fastfoams door ontwikkeld had. Jepe noemde al dat hij het glassn eenvoudiger vond dan folie-en, maar hij is nogal handig, dus ik was benieuwd of anderen dat ook zo ervaren. Jij noemt het "fijn te verwerken", dus dat bevestigd het verhaal.
Inmiddels glas en PU bij jepe besteld voor diverse foam projecten.