mirage ombouwen ?

hallo iedereen ik ben 13 jaar en ik kom uit den-helder
ik heb al een beetje ervaring met de modelbouw want
ik heb met mijn vader al een snelle wiesel gebouwd
maar nu hadden we een mirage gebouwd lengte :46 cm
en breedte : 26 cm en ik heb al een zender met micro servos en vliegregelaar maar wij wilden weten of we dit model om konden bouwen naar rc ?
en als dat kan is het het beste met gewoon een prop of met ducted fan ?
alvast bedankt

groetjes, manuel

Lijkt mij inderdaad een plastic statisch model, en die zijn niet geschikt om te vliegen. (doe de volgende keer een lampje aan als je een foto maakt)
Toevallig een Mirage III schaal 1/32 ???
Hang maar aan het plafond, dan heb je er meer plezier van ;).

p1150364.jpg

ja het is inderdaad die mirage ja,maar kan het niet omdat de materialen te slap zijn ? en weten jullie dan anders een leuke rc jet die goed vliegt voor niet te veel geld
goetjes

De materialen zijn niet te slap maar veelste zwaar voor dit formaat.

Tevens is de kist veelste klein om naar RC om te bouwen (oeps nu zal er vast wel weer iemand zijn die het wel op dit formaat bouwt en vliegt ?!?!?!).

En een RC jet om mee te leren vliegen zal je niet snel vinden.

een leuke rc jet die goed vliegt voor niet te veel geld
goetjes

Niet goedkoop maar voor een jet redelijk goedmoedig.
Maar nog steeds niet geschikt om mee te leren vliegen.
Zoiets als dit komt het meest in de buurt van wat je wilt maar leer dan eerst aub vliegen met bv een easystar of iets wat erop lijkt.
scheelt een hoop frustraties en crashes.

De Kyosho a-6 Intruder.
33ccee7da3d4e97ff73c249cbb32c403.jpg

nou ja ik hang die mirage dan maar in m,n kamer op en koop ik die cessna
maar weet iemand een goede vliegclub in de buurt van den helder of een beetje verder weg ? want dan ga ik ook les nemen :p

Ga dan eerst eens op de club kijken voordat je wat koopt.

Ook de Cessna is geen heilige beginnerskist, ziet er leuk uit en is betaalbaar maar niet de beste beginnerskist.

Er zijn meer clubs zonder site, daar hoef je niet droevig of boos om te zijn ;-)

Gewoon een keer langsgaan da`s de beste manier om alles snel en duidelijk te weten te komen.

hey,
dat mag je zeker van die leeftijd en als ik je 1 goede raad kan meegeven , begin met een easystar is niet zoeens heel duur maar ik denk wel 1 van het beste om mee te leren vliegen

veel succes nog

gtjs
wim

Back