Mis iets in RealFlight G4.5

Hallo,

Ik heb de sim van Realflight waar ik heel erg veel mee aan het oefenen ben maar nou heb ik zelf de Trex-600GF en deze zit er nou net niet tussen. Nu zou ik graag met het Model Trex-600GF willen gaan trainen. Wie kan mijn helpen met het verkrijgen van het model Trex-600GF die ik met Realflight kan gaan gebruiken!

Alvast bedankt

Groet Cor

Mocht je andere modellen nodig hebben dan kan ik ook eens in mijn archief kijken, ik heb heel veel modellen verzameld in mijn Realflight in de zoektocht op vele site's. Scale modellen heb ik niet bijzonder veel, verder heb ik veel opgeslagen voor als iemand een keer wat zocht :)
Jakko

Helemaal top deze link ik heb er al en Trex-600 uitgehaald en gevlogen maar er zijn zeker meer leuke modelen. Maar als er iemand in bezit is van het model Trex-600GF Electro met de canopy type H60099 dat zou helemaal geweldig zijn om met deze te vliegen in de Realflight Sim !!! Want dit is ook ongeveer het type wat ik heb en het is leuk als je met iets vergelijkbaars kan trainen.

Is het ook mogelijk om in de Heli hover trainer mode de Heli te veranderen in de Trex-600?

Alvast bedankt voor deze hulp!

Groet Cor

Back