mischien een fligtcase?

• Topicstarter Topicstarter emertoerik
  • Startdatum Startdatum
E

emertoerik

Guest
zeg ik zat eens te denken (terwijl ik op een lege accu wacht) is er geen bedrijf dat beschermkoffers bouwt? als ik google op mijn heli met de woorden beschermkoffer dan vind hij niks als ik zoek op beschermkoffer dan krijg ik fligtcasces weet iemand een oplossing of word het gezellig doe het zelfen.

oh sorry ja natuurlijk een silverlit black hawk deluxe (een wat?)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou eerst even wachten totdat je die heli hebt, en kijken of hij wel bevalt. Meesten zijn snel uitgekeken op een 3 kanaals, en nemen dan minimaal een 4 kanaals. De Solo Pro bijv. die ik je al had aangeraden als heli voor na deze, is ook leverbaar met een koffertje. Erg handig, je neemt hem zo compleet met accu's, zender en lader mee op vakantie, of zoals ik, in de auto. Kom ik een leuk vliegplekje tegen, en ik heb tijd, ben ik binnen een minuut in de lucht.

goeie maar ik snap het niet van die kanalen ik vlieg toch maar met een heli dus waarvoor is dat dan en ik kan ook allen maar schakelen tussen a en b (is trouwens een 27 mhz zender)

goeie maar ik snap het niet van die kanalen ik vlieg toch maar met een heli dus waarvoor is dat dan en ik kan ook allen maar schakelen tussen a en b (is trouwens een 27 mhz zender)

Het aantal kanalen geeft aan hoeveel functies je kan besturen. De jouwe is 3 kanaals, je bestuurt gas (hoger/lager), elevator (vooruit/achteruit) en rudder (om de verticale as draaien). Met een 4 kanaals komt daar aileron bij, dwz, je kan de heli zijdelings laten gaan. Dus je hebt meer mogelijkheden, en meer uitdaging.

Ik had nog 2 alu koffers op de zolder liggen met diskettes en oude Cd's.
Deze heb ik leeggemaakt en de het binnengedeelte van de doos waar de heli in zit erin gemaakt.
Daar kan ik hem mooi in meenemen.
Zal nog wel wat moeten bedenken i.p.v. de frigoliet verpakking maar misschien is het een oplossing.
Je houd nog ruimte over voor reserve onderdelen.
De alu koffers zijn meestal niet zo duur.
Tonnie

Back