miss vegas 3cc

hallo,

heel erg bedankt voor deze pagina's ik heb hier veel informatie uit kunnen halen
want de master him self is ook lid van het forum.

ik ga me vandaag ook mijn strut uitvijlen en een anderen prop bestelen.

mvg,

virgil

hallo,

ik heb de as een heel stuk omhoog gezet en hij vliegt over het water niet normaal
hoe hard heb ook de turnfin iets lager gezet zodat ik groter de bocht moet nemen maar minder snelheid verlies is best leuk als je iedereen op de maas voorbij gaat heb met een vriend een 15pk boot gemaakt van alluminium zodat we van daaruit op het water kunnen varen is veel leuker dan van de kant uit kijken ben ook minderbang
dat hij me uitvalt of dergelijke ik zal nog een paar foto's posten als ik klaar ben met
poetsen

mvg,

virgil

hallo,

ik heb alvast een paar foto's gemaakt van hoe hij er nu uit ziet en hoe hoog mijn strut staat. ik heb ook nog mijn turnfin en roer aangescherpt en het grof alluminium
profiel er vanaf gehaalt zodat ik minder weerstand en ook minder wier meer zal pikken.

verder denk ik dat ik ook nog mis. de drijver iestjes verhoog zodat ik meer uit het water kom maar wel meer flip gevaar draag.

maar alles voor de snelheid.

hier de foto's:

nog een vraagje bij de eerste 2 foto's zie je dat de schroef omhoog oploopt is dit erg?

Foto-XX4L6BLR-D.jpg

gehezen strut met 36mm schroef.

Foto-BFFNTOPW-D.jpg

gescherpte en geblankte turnfin.
Foto-Q6ULSRCX-D.jpg

uitlaat is ook geblankt.

Foto-BBYP4YRL-D.jpg

heb ook een failsave gekocht voor het geval dat.

mvg,

virgil

hallo,

ik ben dinsdag nog een keer gaan varen met niels,
nadat we even gewacht hadden tot de wind ging liggen zijn we maar gaan varen.
ik vertrouwde het niet zo goed maar ging toch maar
de eerste keer ging alles goed maar de 2de keer ging er 1 ding fout
ik maakte de bocht trok op en raakte een golf van ca.10cm hoog
hij vloog door de lucht en ging een meter onder xd ik zal hiervan
een filmpje posten voor de gein. heb een vraag:

kan het doordat ik mijn as zo hoog heb gezet dat hij met een beetje minder gas al gelijk niet meer op snelheid wil komen door de toeren ben
ander bang dat iets mis is.

mvg,

virgil

Back