MMPro in combie met een Velineon Motor probleem

hmm heb nu beetje problemen met mijn motor. Wil misschien als k straks weer wat geld heb met een 60 amp ezrun esc en vxl motor rijden. Verkoop je er misschien 1?

wil eerst even castle afwachten voordat ik iets verkoop, je bent dan de eerste die het hoort:yes:

greetz

Is goed :yes:
Moet ook nog ff kijken of mn motor misschien toch gemaakt kan worden.
Als dat niet lukt ga ik waarschijnlijk 60amp ezrun en vxl motor gebruiken.
wil eerst even castle afwachten voordat ik iets verkoop, je bent dan de eerste die het hoort:yes:

greetz

hmm.. raar van je mmpro.
staan er niet gwn wat settings verkeerd?
meestal kan het ook liggen aan de nieuwere firmwares van castle.
istalleer even de oudste versie firmware voor de mmpro en kijk wat er gebeurt.
meestal doet dat wonderen:)

hmm.. raar van je mmpro.
staan er niet gwn wat settings verkeerd?
meestal kan het ook liggen aan de nieuwere firmwares van castle.
istalleer even de oudste versie firmware voor de mmpro en kijk wat er gebeurt.
meestal doet dat wonderen:)

Paul : lees even een paar post terug cq beginpost ;)

Aha oke dan nou hopen dat die het wel goed doet. Heb je dan wel of geen vxl motor over op dit moment?

Laatst bewerkt:
idd, tis nog onduidelijk of het nu de motor of de regelaar is, met de reserve moet ik nog testen , a.s zaterdag poging wagen:rolleyes:

Als je zaterdag al wat meer weet heb je dan mogelijk een motor te koop?
Want ik ben dus nog zoekende naar iets voor mn slash 2wd.
idd, tis nog onduidelijk of het nu de motor of de regelaar is, met de reserve moet ik nog testen , a.s zaterdag poging wagen:rolleyes:

nieuwe ESC ontvangen dit weekend , en de nieuwe Rotor(s) zijn onderweg hopelijk straks een paar spare Velineon motoren.....

Ik wil eerst weten of hij dan mogelijk een motor verkoopt als hij die dan over heeft. Omdat die laatste post van hem doet vermoeden dat hij ze niet verkoopt vraag ik het gewoon nog een keer.
Dan stuur je toch een bod per PM. Of verwachtje een koopje?

Back