MMPro in combie met een Velineon Motor probleem

rsremco. misschien heb je wellicht een keer zin om bij me te komen rijden samen met hackroader en andere remco?:P. kunnen we even kijken of we er iets meer power uit krijgen.

O ja kunnen we wel is doen, neem ik ook mijn kleine mee met zijn rustler, hebben jullie een beetje een mooie plek om te rijden?

Maar hoe sluit je de Velineon 3500 motor op de castle mmp aan want ze hebben allebij andere kleuren met het aansluiten.

Als je het zwarte achterkapje er af wipt staat er een ABC stikertje onder je aansluitingen

Laatst bewerkt:
Heren, het maakt echt geen ene s.d.m..t.r uit welke draad waar zit. In het slechtste geval draait de motor verkeerd om

dan heb ik het anders geleerd dan jij , mij is altijd verteld dat de middelste draad uit de motor (geel) in het middelste van de esc moet en dat de andere geen drol uitmaken.

De motor wordt als "ster"aangesloten , dus welke draad waar zit maakt niks uit , draait de motor verkeerd om, twee draden om wisselen. ;)
tuurlijk is het makkelijk om de middelste draad esc op de middelste aansluiting motor te doen en dan , indien nodig de buitenste twee wisselen.

is het nog mogelijk om een gedemagnetiseerde rotor weer magnetisch te maken ????

Laatst bewerkt:
Dan spaar ik wel effe door en dat zet ik er wel een MMP Combo in. Toch bedankt voor jullie reacties en aandacht. Ik rij toch op 3S dus lijkt me dit de goede keus dan telkens weer een rotor te gaan kopen.

Q , meen je dat serieus (van die rotor) of maak je een grapje ? :p

je kan em namelijk niet meer magnetisch maken , die moet in de kliko (of chemisch afval?) en dan een nieuwe , bij de VXL motors kan je er een GM-rotor in zetten en dan krijg je nog meer power.

ik weet niet hoe een rotor magnetisch wordt gemaakt en dit ook "vast "houdt , misschien is het ingewikkelde dan gedacht . Lijkt mij met een sterk magnetisch veld e.d .

Misschien is er een manier om de oude rotor's weer nieuw leven in te blazen:confused:
:cool:

Back