Mobius 1080p spycam

Ik heb deze besteld voor mijn Mobius.

DJI Phantom Brushless Gimbal Camera Mount w/ Motor & Controller for Gopro3 FPV Aerial Photography $79.99 Free Shipping @GoodLuckBuy.com

Zou "out of the box" moeten werken voor GoPro en Mobius zonder iets in te stellen.
Camera monteren en klaar.
Onze oosterburen zijn er in ieder geval enthousiast over.
http://fpv-community.de/showthread.php?35120-Mein-Beitrag-zum-100-Dollar-Gimbal

En dat voor 60 euro.

Je zult om het perfect te krijgen wel een heel klein beetje aan de pid moeten tunen. Ik heb deze voor een vriend geïnstalleerd, en met de GoPro was het uit de doos goed/bijna perfect, maar met de Mobius was het acceptabel/goed.

Ik zou je de instellingen willen geven, maar na 10x vliegen kwam hij aan de deur met 5 onderdelen.... :) Dus die doet het niet meer...

Ik heb de hele thread doorgelezen van onze oosterburen en die waren wel enthousiast.

Voor 60 euro vind ik het proberen waard.
Leuke "spielerei".

Ik hoop natuurlijk niet dat deze ook op een gegeven moment uit elkaar valt :)

Bedankt voor de info.

Ik heb de hele thread doorgelezen van onze oosterburen en die waren wel enthousiast.

Voor 60 euro vind ik het proberen waard.
Leuke "spielerei".

Bedankt voor de info.

De moeite waard is het zeker, want hij deed het uiteindelijk perfect. En 60 euro incl controller is ook geen geld inderdaad.

edit: hij was gecrashed.... :) hij viel dus niet zomaar uitklaar :)

Je zult om het perfect te krijgen wel een heel klein beetje aan de pid moeten tunen. Ik heb deze voor een vriend geïnstalleerd, en met de GoPro was het uit de doos goed/bijna perfect, maar met de Mobius was het acceptabel/goed.

Ik zou je de instellingen willen geven, maar na 10x vliegen kwam hij aan de deur met 5 onderdelen.... :) Dus die doet het niet meer...

Mooi prijsje, goed om te horen dat er gimballs zijn die goed werken voor de mobius, ben zelf al een tijdje aan het rondgluren naar goedkope gimballs, en heb eigenlijk nog geen rtf versies gevonden.

Iemand een idee of er binnekort rtf gimbals uitkomen voorde mobius?
anders ga ik deze denk ik ook maar bestellen.

Ik heb heel wat forums afgestruind, maar geen gimbal kunnen vinden die alleen geschikt is voor de Mobius.

Daarom gebruikt iedereen de GoPro gimbal hiervoor, en dat schijnt nog te werken ook. Deze is RTF en dat vond ik wel handig.

De gimbal markt is erg in beweging, en er komt binnenkort van alles op de markt. Daarom hier nu niet teveel geld aan uitgeven.

Ja ik heb ook veel gezocht, en er zijn wel gimbal frames te vinden van bv. fpv monkey, en nog een 3d printed versie, alleen dan heb je ook een alexmos of martinez board nodig, en gimbal motors, opzich geen probleem maar de alexmos is erg duur (100+) en de martinez schijnt nogal een gedoe te zijn.

Ik hoop dat er iemand snel komt met een rtf gimbal onder de 150 euro

Mijn anti-jello hondeslee :)

Youtube voorbeeld en wat huisvlijt.
Ben benieuwd: moet hem nog testen op de F450... Slangetjes evt inkorten etc

2e2ejyha.jpg

Gisteren binnen gekregen, en ff snel op de f330 met een klittenbandje geplaatst, dus zonder demping, het resultaat vind ik eigenlijk best ok:p

Laatst bewerkt door een moderator:
die van mij is ermee gekapt. na een tijdje niet gebruikt te zijn geweest wilde hij niet meer connecten op de USB. Het enige wat er nu nog gebeurt is dat er een groen lampje gaat branden en als ik hem aan krijg een blauw lampje gaat branden. Msetup ziet hem ook niet meer...... Heb hem even opengeschroefd en zie dat ie nog helemaal in tact is, niets doorgebrand... vaag

edit: resetten heeft geen nut

Hmm jammer

Batterij er een tijdje vanaf halen eens kijken of dat helpt
of de batteij apart laden
Lijkt wel of hij niet laad

die van mij is ermee gekapt. na een tijdje niet gebruikt te zijn geweest wilde hij niet meer connecten op de USB. Het enige wat er nu nog gebeurt is dat er een groen lampje gaat branden en als ik hem aan krijg een blauw lampje gaat branden. Msetup ziet hem ook niet meer...... Heb hem even opengeschroefd en zie dat ie nog helemaal in tact is, niets doorgebrand... vaag

Hoi Rubaaa,

Heb jij je Mobius bij mij gekocht (ik ben de Nederlandse/Europese reseller voor de mobius, ivm forum regels zal ik de naam van mijn site niet noemen)?

In dat geval heb je uiteraard gewoon garantie en moet je even contact met me opnemen via mijn winkel.

Zo niet:
- Heb je de Lipo al doorgemeten?
- Ziet alles er binnenin goed uit? niks doorgebrand?

'
Wel opvallend. In ons groepje is mobius ook bij mij en 3 personen na een tijdje overleden.

Mijn heeft nu ook precies hetzelfde.

Back