test van mijn nieuwe gimbal met mobius op 1080p
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze besteld voor mijn Mobius.
DJI Phantom Brushless Gimbal Camera Mount w/ Motor & Controller for Gopro3 FPV Aerial Photography $79.99 Free Shipping @GoodLuckBuy.com
Zou "out of the box" moeten werken voor GoPro en Mobius zonder iets in te stellen.
Camera monteren en klaar.
Onze oosterburen zijn er in ieder geval enthousiast over.
http://fpv-community.de/showthread.php?35120-Mein-Beitrag-zum-100-Dollar-Gimbal
En dat voor 60 euro.
Ik heb de hele thread doorgelezen van onze oosterburen en die waren wel enthousiast.
Voor 60 euro vind ik het proberen waard.
Leuke "spielerei".
Bedankt voor de info.
Je zult om het perfect te krijgen wel een heel klein beetje aan de pid moeten tunen. Ik heb deze voor een vriend geïnstalleerd, en met de GoPro was het uit de doos goed/bijna perfect, maar met de Mobius was het acceptabel/goed.
Ik zou je de instellingen willen geven, maar na 10x vliegen kwam hij aan de deur met 5 onderdelen....Dus die doet het niet meer...
Goed resultaat inderdaad voor hard mounted alex!
Hoi Rubaaa,die van mij is ermee gekapt. na een tijdje niet gebruikt te zijn geweest wilde hij niet meer connecten op de USB. Het enige wat er nu nog gebeurt is dat er een groen lampje gaat branden en als ik hem aan krijg een blauw lampje gaat branden. Msetup ziet hem ook niet meer...... Heb hem even opengeschroefd en zie dat ie nog helemaal in tact is, niets doorgebrand... vaag
edit: resetten heeft geen nut
'die van mij is ermee gekapt. na een tijdje niet gebruikt te zijn geweest wilde hij niet meer connecten op de USB. Het enige wat er nu nog gebeurt is dat er een groen lampje gaat branden en als ik hem aan krijg een blauw lampje gaat branden. Msetup ziet hem ook niet meer...... Heb hem even opengeschroefd en zie dat ie nog helemaal in tact is, niets doorgebrand... vaag
edit: resetten heeft geen nut