Model Technics Nitro

• Topicstarter Topicstarter Mr.D
  • Startdatum Startdatum
oeps, het spul wat ik heb is sidewinder ook heel fijn spul vind ik zelf. en daar mag inderdaad geen afterrun in de motor doen. weet iemand waar je het hier in de buurt van zoetermeer kan kopen?

mvg jarno

hoi nee geen competitie
ik vindt het goede brandstof
ik rij al 20 jaar en heb in die 20 jaar al van alles geprobeerd
en ja wat moet ik zeggen ik rij nu 4 jaar met tevreden hijd
deze nitro
ik geef alleen andwoordt op de vraag
meer niet
gr
suc6
met jp nitro

Geef mijn maar gewoon Gammalube gaat goed betrouwbaar en is goed voor mijn motoren .
Brandstof is 1 van de belangrijkste dingen voor je motor en minder goede brandstof slopt gewoon je motor zowel voor de recreatie als competie rijder .

Bart_Banaan zei:
Bart_Banaan zei:
Er zijn twee soorten Model Technics brandstoffen voor auto's : Qwikfire en Dynaglow
Qwikfire heeft percentueel meer olie, en iets minder Methanol, Dynaglow iets minder olie en meer methanol (beide 16% nitro). Dynoglow is qua mengverhoudingen bijna gelijk aan Tornado.

Qwikfire is iets stroperiger (minder viscoos) dan Tornado, dus moet je hoofdsproeier wat verder open draaien dan bij Tornado, en Dynaglow is qua viscositeit bijna gelijk aan Tornado.
Voor recreatief rijden en veel bescherming voor de motor: Qwikfire
Voor wedstrijd- en 'serieus' gebruik: Dynaglow

Nou zijn jullie na twee bladzijde weer aan de zelfde conclusie van mij twee bladzijden geleden...

Inderdaad....en niemand heeft gezien dat "stroperiger" en "minder viscoos" (visceus neem ik aan..je weet wel...van die circel :wink: ) juist niet hetzelfde zijn.... :wink:

Bart_Banaan zei:
Dynoglow is qua mengverhoudingen bijna gelijk aan Tornado.

Nou zijn jullie na twee bladzijde weer aan de zelfde conclusie van mij twee bladzijden geleden...

Naja..jou conclusie is "Voor wedstrijd- en 'serieus' gebruik: Dynaglow"..