Model Vliegclub Nijverdal

nou is het lijkt mij toch niet zo`n slim plan om met een splinternieuwe auto gelijk met een caravan erachter te gaan rijden .
beter zorg je eerst dat je op een normale manier wat kilometertjes op de klok zet .

:yes:

Njah, volgens de verkoper was het geen probleem, maar ik heb toch geen tijd om die trekhaak eronder te zetten, dus het maakt ook niet uit:)

Wij van RMF-Friendship komen zondag met 2 CarbonZ yaks en een Corsair .
130311%20(3).jpg

Maar misschien kom ik ook nog even voor het nacht vliegen. hoe laat begint dat???
En is er een laad mogelijkheid op het veld???

Laatst bewerkt:
Yes!!!

Mijn motoren zijn binnen en net op de funjets gezet!

Ik ben nog ff aan het testen geweest en d'r zit echt POWERRRRRRRR in :):)

Het gaat weer leuk worden!!

ik ben erg benieuwed hoe het zal gaan klinken

Ron !!!! jij bent de 2e pilot als je het aandurft hahahaha het is nu de funjet on REBULL !!!!

de weerberichten zijn nu niet zo best voor zaterdag .
zondag daarentegen wordt het wel prachtig weer .

we wachten af .:(

de weerberichten zijn nu niet zo best voor zaterdag .
zondag daarentegen wordt het wel prachtig weer .

we wachten af .:(

Ja, ik begin nu zelf ook een beetje te twijfelen, zaterdag lijkt een verregende dag te gaan worden. Om dan al vrijdagmiddag er naartoe te gaan om 1.5 dag naar de regen te kijken is ook niet zo heel erg handig, hmzz..... (dan kan ik er beter zondag een lange dag van maken, zonder kamperen)

Ik denk er nog een dagje over na.

hmmm

Vanmorgen hoorde ik op de radio dat juist vandaag nog slecht zou zijn en dat zaterdag de start van het betere weer is.

Zondag echt zonnig word en maandag 30 graden

hahahaha de harde kern , de zachte schil zul je bedoelen .
wacht maar als jullie vanuit je caravannetjes zitten te hopen dat het stopt met regenen .:D

je bent wel optimistisch johan .:yes:( is eigenlijk ook wel goed hoor ! )

Johan gaat altijd :p regen of geen regen. Gelijk heeft ie ook, het zal toch heus niet de GEHELE dag gaan regenen ? :o ik denk dat het wel zal meevallen, en ga zoiezo. Als ik er 8 uur ben en ik rijd 's avonds pas weg, en het regent veel. Heb ik genoeg tijd om tussen de buien door te vliegen :p

als ik zo eens kijk op buienradar en ik typ de plaats zwolle in , dan geeft hij vanaf een uur of elf tot en met 8 uur s`avonds heel wat regen op .
zondag daarentegen geeft hij zo goed als heel de dag maar een paar procent ( 8 tot 13% ) kans op regen op .
ik zou het zonde vinden om zo`n eind te rijden om vervolgens een regenachtige dag bij te moeten wonen .
en dan zondag thuis zijn en een hele mooie vliegdag aan mijn neus voorbij te zien gaan .
ik denk dat het zondag wordt voor mij .
micheal ik maak anders het resterende wel even over en dan moeten we kijken of je mijn spullen even bij iemand achter laat die er zondag ook nog is .
ik bel je nog wel even over hoe en wat .

mvg eric

Ik heb ook de knoop doorgehakt, ik kom gewoon de hele zondag, dan kan ik gelijk de nieuwe auto uittesten:)

hoe laat vertrek je ?

misschien kunnen we achter elkaar aan rijden en gezellig een bakkie doen onderweg .
je komt toch mijn kant op als je vanuit spijk gaat rijden dus dat is makkelijk zat .

anders bel je me maar even .

mvg eric

Geen idee nog, wordt wel een vroegertje, ik overleg nog even met Paul of en hoe laat hij mee wil, we houden contact:)

@ Alex en Eric,

Als het echt zaterdag de gehele dag gaat regenen, dan denk ik niet dat ik toch ga. Ook moet ik even kijken hoe het afloopt met mijn auto (staat bij de garage). Maar als ik zaterdag niet ga, is het mogelijk dan 1 van jullie of jullie allebei, via den bosch rijd ? Dat is maar 1 kwartiertje langer en dan kom je gewoon langs wijchen op, kunnen jullie de spullen meteen zelf meenemen ;)

Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

Groetjes!

hey michael , ik denk dat het geen probleem is , waarschijnlijk rijden we samen die kant op en dan komen we s`ochtends even langs op de heenweg .
moet je wel vroeg je bed uit op je vrije zondag :yes:.

ik wacht even alex zijn planning af en dan stemmen we even af hoe we het gaan doen .
komt wel in orde denk ik zo .

mvg eric

Haha ok dan komt het zoiezo goed! Vroeg mn bed uit is geen probleem, ik ben altijd vroeg wakker ;) En zondag moest ik er zoiezo al vroeg uit ;) Ik kijk zaterdag af, met het weer. Anders spreken we wel even een tijd af ;)

Back