Modelb(r)ouwdag

Ik ben waarschijnlijk ook van de partij. Hopelijk ben ik dan al een stuk verder met mijn Hermione la Fayette.

Klopt. Soms zijn zaterdagen lastig voor mij... Ik kan pas na de zomer definitief zeggen of ik kan.

Is dat artikel over Duizel al verschenen eigenlijk?

Ja zeker, er staan 2 mooie foto's van een Batavia in zelfs
Ik heb dat model al eens ergens voorbij zien komen, maar wáár?????;)

Ja zeker, er staan 2 mooie foto's van een Batavia in zelfs
Ik heb dat model al eens ergens voorbij zien komen, maar wáár?????;)

Hee! Ik weet dat helemaal niet!:confused:

Wie bezorgt mij een kopie!

Dan trek ik ook alle slechte dingen in die ik gezegd heb...:rolleyes:

Nou vooruit dan.....

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat het blad gewoon te koop is bij de reguliere tijdschriften winkel.

Historische modelbouw in Den Helder heeft er nog op voorraad zag ik net

ik heb de datum ook genoteerd, maar in die periode is het op mijn werk zeer druk, dus ik weet nog niet of ik me dan vrij kan maken op die zaterdag.

reken maar niet op deelname van mij. ik heb in deze periode een aantal zakelijke en privé afspraken al gepland staan en dit is waarschijnlijk een van de laatste vrije weekends in september/oktober.

Hallo allemaal,

Ik moet jullie meedelen dat ik helaas niet aanwezig kan zijn bij de Modelbrouwersdag op 13 september in Gorichem.
Ook ben ik daarom niet in staat de organisatie verder op me te nemen. Aangezien we tot nu pas 3 inschrijvers hebben wil ik voorstellen deze dag te annuleren. Op 8 november is er tenslotte weer een open dag in Barneveld.
Mocht iemand zich toch genegen voelen deze kar verder te trekken laat dan even weten.

ik en d bart gaan proberen contact te leggen met brouwers dit wekend om te zien of het nog wel door kan gaan . want wij keken er wel naar uit om te gaan en de datum stond ook al lang in onze agenda genoteert.

we zullen zo snel mogelijk iets laten weten en mochten er dan nog mensen zijn die wel wilde komen dan zijn jullie natuurlijk meer dan welkom.

we gaan jullie proberen zo snel als mogelijk iets laten weten

hoi ron weet jij of de afgesproken meters tafels nog van toepassing zijn of is dit afgezecht ? en hoeveel was dit dan ?

Jongens, Ik heb lang in onzekerheid gezeten of ik me voor deze dag aan zou melden - dit vanwege een weekend Terschelling wat ook ergens rond deze tijd in de planning stond/staat (mijn zoon studeert op Terschelling).

Het wordt het voor mij dus hier niet - het weekend Terschelling valt op dezelfde datum - zo is vandaag bekend geworden.

Back