modelbouw beurs

nou op de kalender staat al een hele tijd de INTER-MODELBAU beurs in Dortmund. Altijd in april. Ik weet eigenlijk niet of je buitenland er ook bij vind horen?

Er zijn daar niet alleen vliegtuigen. Zelfs de vliegtuigenhal is de kleinste allemaal. Maar nog zo groot dat je er uren kan rond dwalen :lol: :oops:
Ik begrijp dan ook meteen dat vrouwen shoppen zo leuk vinden...... :wink:

Oja, meestal komt zo beurs ook hard aan voor je portemenee.

En natuurlijk iets verder in Duitsland: Sinsheim in maart.
Iets kleiner als Dortmund, maar wel met de FMI vliegtuigenshow (nieuwe modelen ed)
Ook een aanrader....

Zorgen voor een geldig paspoort en flink sparen dus :lol:
ik heb ondertussen ook de kalender ontdekt op het forum (nu pas ja :roll: )
thx..

ja, die kalender functie gebruikt niemand hier. En eigenlijk werkt ie ook niet zo praktisch. Het zou fijn zijn als je automatisch een mailtje zou krijgen als er iets is waarop je belangstelling hebt.

:ontopic:

in utrecht is er ook 2maandelijks een 2e hands beurs.

Even een oude koe uit de sloot leuren.

Zijn er nog leuke herfst/winter beursjes opkomst? Ik dacht er een paar gevonden te hebben in oktober, maar dat bleken bijde (voor mij) oersaaie statische modellen shows te zijn.

Ik zoek al eeuwen naar een excuus om eens een mooie dubbeldekker aan te schaffen, maar die ene beurs bied zich maar niet aan. ;)

komend weekend in Praag is er een mooie modelbouwbeurs.............

Kijk ook eens op de evenementen kalender op Airtoi.
Te vinden via Events+ in de bovenbalk en dan links verder bij evenementen
Voor de rest van dit jaar staat er niet meer zoveel, maar bij eerdere evenementen krijg je een indruk wat er zoal aangemeld wordt.
Als het enigszins mogelijk is, wordt er ook een routeplanner bijgezet.
TACU, Intermodellbau Dortmund, Sinsheim en Praag staan er elk jaar bij.
Praag is inderdaad leuk, ben er een paar jaar op rij geweest, maar kan dit jaar helaas niet.

Op een vroege ochtend met een volle auto 250km naar dortmund tutteren had ik me mischien nog gek voor kunnen krijgen, maar praag? Das voor mij een beetje te ver. ;) Das een dikke 1000km. Dan ros je dr 150 euro benzine doorheen, das zonbeetje mijn halve budget. ;)

Ik wou dat ze eens zoiets in nederland organiseerde ofzo.. Net die PC discount beursen, je kent ze wel. :P

iets dichter bij huis is MODELBAU BODENSEE en dit in FRIEDRICHSHAFEN en dit op 18 - 20 NOVEMBER, en op Zaterdag en Zondag vliegshow. Vorig jaar hoorde ik daar tamelijk Nederlands praten, moet er wel voor 2 dagen naartoegaan.

Iets dichter, maar niet veel. :P Nog altijd 800km rijden. Wel pal naast een vliegveld. Zou je daar een goedkope ryanair rit naartoe kunnen maken, en een hotelletje in de buurt op loop afstand van die beurs? :P Anders vind ik het helaas n beetje tever om zomaar eventjes te rijden.

Is er dan geen enkele beurs in nederland de komende 6 maanden? :P Best wel treurig eigenlijk, aangezien nu juist de tijd is dat et meeste volk hun spul aanschaft om de winter door te komen. :P In de winter bouwen, in de zomer (in de prak) vliegen. Toch?

TACU is gewoon in Utrecht
Wil er zelf trouwens ook nog steeds een keer gaan kijken.
Maar ja, zo verrekte weinig tijd he :evil:

Oeps, commatje niet gezien. :oops: Maar das een swapmeet, is daar alleen maar 2e hands spul te krijgen?

Ik heb mijn dubbeldekkertje namenlijk liever fris en fruitig. ;)

volgens mij staan daar ook gewoon winkeliers met nieuwe spullen.
Maar zoals gezegd, ik ben er zelf ook nog niet geweest, dus onder voorbehoud......

Mischien zien we elkaar nog wel eens. ;) Utrecht is prima te doen met de automobiel. Ik dacht dat dat echt zon stoffige rommelmarkt was. Ik zal et eens verder uitzoeken. :P

Back