Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb het niet gezien, maar even simple nadenken, iets waar wij zelf soms uren mee bezig zijn dan (statische modelbouw dan) even in minder dan een uurtje proppen........
Net als dat legoprogramma gaat het meer om de personen en de types dan de resultaten lijkt wel.
Dat weer net niet helemaal..... Ze hadden voor een 3D print van zichzelf 4 uur om het aan te kleden, schilderen etc en voor de winkel 4 dagen en mochten het ook mee naar huis nemen en daar eraan werken (en kant en klare spullen......) Dus niet even paar uurtjes. Uiteindelijk zal er wel tientallen uren aan gewerkt zijn. Ik vond sommige dingen ook echt gaaf gemaakt! Maar er zit in het hele format geen leer effect voor een modelbouwer.
Helaas is dit in veel gevallen zo. Op Facebook zie je ook vaak alleen maar wat shots en een klaar produkt. Aan de andere kant vragen velen naar de bekende weg...Wat dat betreft leve het forum! Hier leer je echt iets en kun je ook echt vragen stellen....en als je naar de bekende weg vraagt zeggen we dat ook. Moet kunnen toch? Zolang het maar netjes gaat.
Ook op You Tube zie je vaak niets meer hoe iemand iets maakt in onze tak van hobby....iemand zou het na kunnen maken. Wat dat betreft ook hulde voor Thingiverse.
Kan nog wel even doorgaan maar doe ik lekker niet....Maar om met Fred te spreken....Ik blijf er niet voor thuis