modelbouw winkel in Friesland ?

We zijn op verlof in Friesland later dit jaar, daar het blijkbaar toch slecht weer gaat worden :( vroeg ik me af of er winkels in dat deel van Nederland zijn die een bezoekje waard zijn.

Indien suggesties, laat iets weten aub (zonder een winkelbepreking te beginnen !)
'K ben geintereseerd in auto's en boten.

Wellich ga ik al eens langs 2BrothersRC, dat is niet zo ver. We zitten bij Sneek.

Patrick

Hoi Patrick,

Friesland is helaas niet zo fantastisch bedeeld als het gaat om 'grote' modelbouwzaken. Wel zou je naar Oudega kunnen rijden (licht tussen Leeuwarden en Drachten in), waar Nils Ester zit (http://www.nilsestermodelshop.nl/). Het is een (nog) wat kleinere zaak maar Nils zit wel echt in de auto's. De boten komen op een 2e plaats en Nils is een echte modelbouwer. Oudega ligt vlak bij Eernewoude (Earnewald) wat voor watersporters ook een bezoekje waard is. Mooie omgeving om te wandelen, fietsen of te zeilen.

:pim:

Jos

Je weet dat 2 Brothers in Bussum zit, op 120km vanaf Sneek? /quote]

inderdaad, maar ik denk dat we toch wel eens een toer over de afsluitdijk gaan doen. Als het dit weer blijft zal ik niet veel op het water te vinden zijn.
ik heb al veel gelezen over die winkel maar er nog nooit geweest

ik zal alvast eens langs Nils Ester gaan, met de wagen wel te verstaan.

Patrick

Als je de afsluitdijk over bent zit je alsnog een heel eind van Bussum af denk dezelfde afstand..
Die komt uit bij Den Oever(vlakbij Den Helder), is misschien nog wel verder...
Kan je beter op de heen- of terugweg doen, dan is het een omweggetje maar niet zover als vanuit Friesland/kop van Noord-Holland ;)

Back