Modelbouwbeurs Dortmund

De beurs in Hasselt is enkele jaren geleden al een "stille" dood gestorven.
heb vorig jaar gehoord dat er in NL weer een beurs opgezet gaat worden, echter de laatste tijd niets meer van vernomen.

Dortmund begint de laatst jaren steeds meer een verkoopplaats te worden van RTR pakketten en steeds minder "echte" modelbouw.

wij zijn geweest, we hebben veel gezien wa tmooi was, maar daarvan was 90% niet te koop op de beurs. Geen enkele normale funjet meer, alleen de ultra voor 86 euro (niet meegenomen)

Enige wat ik gekocht heb is een jerry wing....

viel mij ook wat tegen, de meeste kraampjes verkochte ze van die speelgoed troep...
HK ruled tch hoor :p

ik heb alleen paar setjes boortjes gekocht (grote en kleine) en een lipo volt spy(V checker)

Laatst bewerkt:
ik ben er gisteren ook geweest,
heb een Ikarus Wizard ''autobootvliegtuigding'' gekocht en nog een motortje voor depron modelletjes. ik wilde eigenlijk een (oude) funjet kopen om daar de setup van mijn eurofighter (R.I.P.) in te steken,
maar die was er niet. nouja hij was er wel maar dat was de rr versie van 189 euro. de funjet ga ik straks via internet bestellen.
verder gewoon een gezellige dag gehad met mijn vliegmaten.

groeten,
Sam

Idd veel speelgoedhelies;)

@Sam:
idd, ik zocht ook de oude funjet, als reserve voor mijn BD5 setup, maar helaas :(
dan maar via internet gewoon lekker zoeken voor een mooi prijsje ;)

ik heb hem bij der-schweighofer.at besteld voor 39 euro plus 6 euro verzendkosten.
veel goedkoper vind je hem niet denk ik.

Groeten,
Sam

wat houd z'n beurs in kun je daar gewoon vannalles wat kopen? zoals vliegtuigen servo's accu's enz.
en weet er iemand of er nog een beurs is in mei in de buurt van limburg?

Back