Vandaag weer even bij Tacu langs geweest
t
t

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou ja, als je wil dat er mensen naar de beurs toe komen....Is dat erg uitzoeken?
Als dat al te moeilijk is...
Ik was er ook, dat was weer als vanouds.
Ik zocht op de Tacu site naar een lijst van geplande beursdata... maar vond niet meer dan "elke 3e zaterdag van alle oneven maanden". Dat is wel erg uitzoeken, is er nergens een lijstje dat ik in mijn agenda kan zetten?
Om jou effe op pad te helpen: dat betekent "iedere zaterdag later dan de 14e en vóór de 22ste", in iedere maand waarvan je het nummertje niet door twee kunt delen...maar vond niet meer dan "elke 3e zaterdag van alle oneven maanden". Dat is wel erg uitzoeken, is er nergens een lijstje dat ik in mijn agenda kan zetten?
De beurs wisselt altijd een beetje de laatste jaren, soms druk(meestal in het begin en eind van het jaar) en in midden van het jaar is het iets minder, gaan mensen ander dingen doen rc vliegen/rijden/varen enz, daarnaast is ook nog het coronaeffect(hoop meetings/shows/concerten enz die ingehaald of eerder worden gehouden) van toepassing.Was vanmorgen weer op de Tacu. Dat was wel een beetje schrikken... weinig drukte maar ja het was nog vroeg, maar ook minder stands dan anders. Ik hoop dat deze beurs niet langzaam afzakt tot vergetelheid...
Allemaal naar de Tacu!
De maandelijkse modelbouwbeurs in het TACU, Floridadreef 17 te Utrecht gaat ook in 2012 met succes door om modelbouwend Nederland van dienst te zijn. Een ieder die iets wil kopen of verkopen op het gebied van RC modelbouw en botenbouw met toebehoren kan daar terecht. U betaalt als deelnemer, afhankelijk van de grootte van de tafel, € 3,60 tot € 6,20 voor het huren van een tafel. Het aantal deelnemers en bezoekers blijft groeien. Deze mensen komen niet zomaar, zij zijn op zoek naar dat specifieke onderdeel, een gebruikte modelmotor of een kant en klaar gebruikt modelvliegtuig of boot. En allerlei elektronische accessoires waaronder servokabels, laders, accu's, batterijen en gereedschappen. Kortom, er is elke keer wel iets te vinden op de gezelligste modelbouwbeurs van Nederland! Aan onze bar zijn allerlei frisdranken, koffie en snack's zoals tosties verkrijgbaar. Elke derde zaterdag van de maand is er een beurs. Aanvang voor deelnemers 08.00 uur, voor bezoekers let op van 09.00 tot 12.00 uur. U doet u voordeel van de aanbiedingen om tussen 9,00 uur en 12,00 uur de modelbouwbeurs te bezoeken. De entree voor bezoekers is € 1,00 per persoon. Kinderen vanaf 5 tot 10 jaar € 0,50. Ook onze locatie is rookvrij. Voor meer informatie over overlevingsvaardigheden en outdoor activiteiten die interessant kunnen zijn voor modelbouw- en outdoorliefhebbers, https://www.noodzaken.nl/blogs/preppers/overlevingsvaardigheden-voor-de-nederlandse-wilder/ Kijk voor alle informatie op Modelbouwbeurs TACU.
Kijk voor alle informatie op Modelbouwbeurs TACU