Modelbouwer gezocht

Hallo iedereen

Ik ben geen held in modelbouw en zelfs dit vrij gemakkelijk model is te moeilijk voor mij. Daarom dat ik ten rade ging bij een modelbouwer in de UK die het model voor mij prachtig in elkaar plaatste. Tot wanneer het arriveerde in België! Ik heb mijn UK bouwer twee pogingen laten ondernemen (een kostelijke zaak) en telkens is het model in twee or meerdere stukken toegekomen. Daarom dat ik op zoek ben naar een Vlaamse bouwer die dit voor mij wil in elkaar steken, want dan kom ik het zelf ophalen. Er bestaan diverse pagina op internet hoe relatief gemakkelijk dit wel niet is...:eek:

Starship Modeler - Bandai Enterprise (Refit)

Hopelijk wil iemand dit doen voor mij...

Hallo Jiletsan, hoewel ikzelf het GRAAG voor je zou willen bouwen..
Alleen woon ik in NL.

Er is een Belgisch modelbouwforum waar een hoop goed ervaren bouwers actief zijn.
Probeer het daar ook eens.

Modelbouw@BE Daar even registreren en je even voorstellen. Dan je vraag stellen en dan denk ik dat er vrij snel iemand reageert.

Succes, en ik zou graag het eindresultaat zien..
Jim

@jiletsan: Kan je niet beter een kant en klaar model kopen? Dat je 2 linkerhanden hebt is niet erg (je geeft het tenminste toe) maar je hebt mooie modellen (metaal of plastic) in de handel. Gr Porta.

Hollo,
Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een verlengde mercedes sprinter +aanhanger kan bouwen. Het is voor een collega die met pensioen gaat.
Als er iemand iets weet lat het dan even van je horen

Back