Modelbouwshow 2014 Goes

Ik ga wel of niet naar de modelbouwshow 2014 in Goes?

• Total voters
    37
  • Poll closed .
Geen idee of het al ergens vermeld was, ik heb het in elk geval niet kunnen vinden, maar a.s. zaterdag en zondag, 22 en 23 Februari 2014 is er weer een modelbowshow in de Zeelandhallen in Goes.

Ik heb alvast kaarten besteld.
Tevens ben ik wel benieuwd of er nog meer mensen van het MBF daar naartoe gaan.
Dus mensen, zegt het voort, zegt het voort en wie weet tot ziens in Goes.

Meer info is hier te vinden.

Groeten,
René

Ik denk dat goes toch vele malen groter is dan gorichem ;).
En nog goedkoper ook als je niet van plan bent met de hele familie te gaan.

goes zijn 2 truckersbanen, een tank parcours en geloof 2 race banen voor auto's.

Ben zelf met de vereniging aanwezig daar.

O jawel, Goes zal groter zijn maar het blijft een specifieke modelbouwbeurs ;) Wij staan daar om de modelautosport onder de racefanaten te promoten.

het is toch echt het modelbouwforum en de modelbouwkroeg roelof :lol:.
Enneh sluip reclame als mod? ;) naja genoeg sarcasme.

De beursen zullen wel wat gedeelde mensen hebben die beiden interessant vinden.
Zover mij bekend is Goes nog altijd het grootste modelbouw evenement in nederland.

Pogingen met andere evenementen zijn tot op heden zover mij bekend nog niet van de grond gekomen.

Nee, ik ga helaas niet. Ik ben in '10, '11 en '12 wel geweest en vond het een leuke gelegenheid om wat mensen van het forum persoonlijk te ontmoeten.
Maar evenals in '13 ben ik ook dit jaar door persoonlijke omstandigheden verhinderd.

Groet,

Ad Bakker

je zou het moeten fietsen ;)... hoe groot is nederland nou.... met 2 uurtjes ben je praktisch overal... moet je in duitsland eens proberen ;)

het is toch echt het modelbouwforum en de modelbouwkroeg roelof :lol:.
Enneh sluip reclame als mod? ;) naja genoeg sarcasme.

De beursen zullen wel wat gedeelde mensen hebben die beiden interessant vinden.
Zover mij bekend is Goes nog altijd het grootste modelbouw evenement in nederland.

Pogingen met andere evenementen zijn tot op heden zover mij bekend nog niet van de grond gekomen.

Hehehehe, beide hebben (ongeveer) hetzelfde doel. Ik kan en mag er niet veel over zeggen maar de beheerder van Gorinchem ziet voor volgend jaar opties voor een grootschalig RC iets...

Hehehehe, beide hebben (ongeveer) hetzelfde doel. Ik kan en mag er niet veel over zeggen maar de beheerder van Gorinchem ziet voor volgend jaar opties voor een grootschalig RC iets...

ik ken de beheerder roelof, ik ken ook de plannen. ik weet ook wie de investeerder is... maar ik hoor het plan al bijna 4 jaar nu... en zie nog weinig rook signalen opstijgen helaas..

ook het gelijk plannen met een andere beurs in nederland is wat mij betreft een gemiste kans.

slome auto ;) of ga je met het OV

Net 100 km/h gemiddeld, dan hou je je hier en daar toch echt al niet aan de maximum snelheid. Voor mij is het iets van 85 km en ik doe er toch echt een klein uur over, en die auto is echt niet van de slome:D.

Groet,

Ad

je zou het moeten fietsen ;)... hoe groot is nederland nou.... met 2 uurtjes ben je praktisch overal... moet je in duitsland eens proberen ;)

Als je in het midden van het land woont, ja, dan heb je gelijk.
Maar van bijvoorbeeld Maastricht naar Leeuwarden of Groningen ga je dat toch echt niet (legaal) redden in twee uur.

Bij mijn vorige werkgever veel De route Heerenveen- Sittard gereden met personenauto. Gemiddeld 2 uur 45 minuten ;)

Heel NL doorjagen voor een modelbouwbeursje in Zeeland.. No way!

Wat een flutlocatie....:rolleyes:

ga gewoon beter wonen dan ;)

ik heb echt alles binnen 2 uur en 10 minuten afstand liggen ;). En die 10 minuten rij ik er nog wel vanaf...

maar als een paar uur rijden teveel is? ga dan in Monaco wonen ;). In Amerika zijn ze rustig 2 dagen onderweg naar familie...

En dat je het er niet voor over hebt is een ander verhaal,, maar wij nederlands zijn toch wel goed in het zeuren omtren reistijd maar we gaan wel trouw met zijn allen naar dortmund ;)? iets van 3 uur rijden?

als evenement in jaarbeurs utrecht of rai amsterdam gehouden zou worden is t voor vele modelbouwers beter bereikbaar lekker centraal in nl
en die afstand tijd stond bij google maps als info
en neen ik rijd niet met een 45 km karretje :D:D:D

tsja, alleen die locaties kosten ook het tien voudige dus heb jij 90 euro over voor een bezoekers kaartje?

Oh, oh, oh, wat zijn we lekker aan het mopperen...

Of iemand het er voor over heeft om 2 uur te rijden voor een modelbouwbeurs, weet die iemand zelf het beste. Niemand kan in de ander z'n bankrekening kijken, behalve minister Plasterk en de NSA dan.
Goes is Goes. Vind je het te ver weg, prima, dan kom je niet. Het is een prima beurs, geen beursje. Groot, divers en gezellig. Ook voor de meeste Belgen goed te bereiken.
Als een organisatie een beurs in Heerenveen zou organiseren, stond de andere helft van Nederland op z'n achterste benen. "Heerenveen?? Wat een flutlocatie!!!"
Zelfde discussie als elk jaar met de Werkschependag: Almelo is te ver weg, Heemskerk is te ver weg, Appingedam is te ver weg en Rotterdam is te ver weg. En een Werkschependag in België laten plaatsvinden is helemaal uit den boze.

Als je niet komt, kom dan niet, maar hou op met dat eeuwige geneuzel.

Back