Modelbouwshow 2014 Goes

Ik ga wel of niet naar de modelbouwshow 2014 in Goes?

• Total voters
    37
  • Poll closed .
Oh, oh, oh, wat zijn we lekker aan het mopperen...

Of iemand het er voor over heeft om 2 uur te rijden voor een modelbouwbeurs, weet die iemand zelf het beste. Niemand kan in de ander z'n bankrekening kijken, behalve minister Plasterk en de NSA dan.
Goes is Goes. Vind je het te ver weg, prima, dan kom je niet. Het is een prima beurs, geen beursje. Groot, divers en gezellig. Ook voor de meeste Belgen goed te bereiken.
Als een organisatie een beurs in Heerenveen zou organiseren, stond de andere helft van Nederland op z'n achterste benen. "Heerenveen?? Wat een flutlocatie!!!"
Zelfde discussie als elk jaar met de Werkschependag: Almelo is te ver weg, Heemskerk is te ver weg, Appingedam is te ver weg en Rotterdam is te ver weg. En een Werkschependag in België laten plaatsvinden is helemaal uit den boze.

Als je niet komt, kom dan niet, maar hou op met dat eeuwige geneuzel.

Ik ben het volledig met je eens Roel :yes:

Groeten,
René

Ik kom zaterdag ook na goes. Daarna door na Spijkenisse. En dan na huis. Zit ik bijna aan de 400 km ach een dagje weg mag wat kosten. In dit kleine landje.

Willem

Ik ga niet, ook voor mij is het een redelijk eindje rijden. Ik ga wel af en toe hellingzweven op de Maasvlakte en voor een F5J wedstrijd dit jaar ook naar Zeeland maar ik maak er geen terugkerend ritje van :-)
nou moet ik zeggen, ik ga niet graag naar dit soort evenementen omdat je er vaak niet zo veel kunt doen behalve kijken. Maar dat zal wel het hele idee achter een show zijn denk ik :-)

Enne Roel....nou heb ik gestemd omdat ik nieuwsgierig was naar de uitslag maar jij ontbreekt! What's it gonna be boy , yes or no!?

Gisteren naar Goes geweest en vanuit Hulshout in Belgie is het toch een klein uurtje rijden . Dat heb ik er graag voor over . Als je eender waar naartoe rijd ben je zowieso al een uur onderweg met de huidige file's . In de week ben ik soms 1,5 uur onderweg vanuit Hulshout naar Antwerpen en dat is maar 35Km .
Wat de beurs betreft , één van de betere edities van de laatste jaren vind ik persoonlijk . Wat me wel opviel was dat er terug meer jongeren aanwezig waren dan de vorige jaren . Ik denk dat ze stilaan de PC beu worden en langzaamaan terug overschakelen naar een aktievere hobby die ze met meerdere kunnen beleven . Laat ons hopen .
Vriendelijke groeten
Ronny

...Enne Roel....nou heb ik gestemd omdat ik nieuwsgierig was naar de uitslag maar jij ontbreekt! What's it gonna be boy , yes or no!?

Andere dingen te doen... Zoals gisteren Buurtbus rijden (met griep in m'n donder) en vandaag uitzieken. Morgen hopelijk beter.
image-3234530.JPG

Ondanks al het gezeur over de afstand was het gigantisch druk en kon je regelmatig niet door de meute heenkomen om naar de wc te gaan!

Nou bij mij was dat bijna het geval want toen ik er eindelijk aankwam moest ik wachten op een stel kinderen met hun papa...ik deed het bijna in m'n broek:rolling:

Heb ik dat geschreven? Daggutnie...

Ongeveer hetzelfde als het volgende verhaaltje:

"Meneer, wilt u niet in het zwembad urineren?"

"Maar badmeester, dat doet toch iedereen wel eens een keertje?"

"Vast wel, maar niet vanaf de hoge duikplank..."

Back