Modelbouwshow Europe

Hallo Fred,

De website van de Overheid is niet volledig en niet up-to-date.

Op vakbeurzen is een 1G test niet meer nodig.
Modelshow Europe is een vakbeurs.

Nou als de website van de overheid niet up to date is gaan we met zijn alle naar de kelder.
Overigens hebben de deelnemers andere info gekregen van de organisator, 1G, muv de standbouders en clubleden.
Succes allemaal in Ede, ik ben er niet.

Overigens hebben de deelnemers andere info gekregen van de organisator, 1G, muv de standbouders en clubleden.
Succes allemaal in Ede, ik ben er niet.

Hallo Fred,
Dit klopt Fred, dat de deelnemers andere info hebben gekregen, ook de MBVP.

Maar de Covid 19 regels veranderen nogal snel.
Wat voor het ene evenement geldt, blijkt voor een ander evenement weer niet te gelden.
Het is allemaal zo onduidelijk, dat het eigenlijk niet meer is te volgen, wat is nu wel, of wat niet waar is.

Ik neem toch aan dat de organisatie van de Modelshow Europe dit niet zomaar op de website zet.
Deze website wordt in vele landen bekeken/gelezen.
Als dit wel zo is, dan is dit dus desinformatie en hebben ze op 19 maart 2022 een groot probleem in Ede.

Hmmm, je bent er niet ? :( :(
We zouden toch gaan koffie drinken ?

P.S.
15 maart 2022 is er weer een persconferentie, waar waarschijnlijk nog meer versoepelingen bekend gemaakt worden.
Waaronder waarschijnlijk de afschaffing van de 1G

Hallo Allemaal,

Ik ga/kan helaas morgen niet naar Ede toe.
Vanmorgen(vrijdagmorgen 18-03-2022) door mijn rug gegaan en kan hierdoor nauwelijks lopen, zitten of staan, dus gaat het echt niet lukken om naar Ede te gaan.
Ik baal echt, mochten we eindelijk na ruim 2 jaar weer eens naar een rij-demo/show toe, gaat dit nu niet door.

Allemaal heel veel plezier gewenst, maak er een mooie dag van.

Dat is sneu om te horen Pieter!
Misschien kan je nu even een nieuw topic aanmaken waar we met z'n allen de foto's van morgen i kwijt kunnen, dan kan je nog een klein beetje mee genieten.
Snelle beterschap toegewenst!
Cor

jammer dat u niet ken,ik ook niet na al vanaf begin er heen te zijn gegaan was nog in ochten toen 29 jaar geleden,moet huis van mn broer leeg halen voor maandag grrr
want er moeten dinsdag oekrainers in van nieuwe eigenaar
maar kijk uit naar de filmpies en wens jullie die gaan veel plezier

Hallo Rolf,

Zijn er nog beperkingen in Hengelo of....................
Ik vraag dit, omdat jullie altijd buiten rijden.

ik woon niet in Hengelo maar wel in Borne ..
ik zou zelf wel graag een clubje willen hebben om te graven en spelen in had zand en lekker door de modder te rijden ..
leuke filmpjes maken voor youtube op mijn kanaal.. filmen is toch al jaren mijn hobby geweest en heb veel films op youtube staan .. maar vind het ook leuk om met wat mensen in de regio te graven en leuke filmpjes maken... dus mijn beperking is dat ik alles alleen doe ..

Back