Modelbouwzaak omgeving Roermond

• Topicstarter Topicstarter marco18
  • Startdatum Startdatum
M

marco18

Guest
Ik ben nieuw in de modelbouw en ik zoek een modelbouwzaak in de omgeving van Roermond, kan iemand mij vertellen waar een modelbouwzaak zit in mijn omgeving?

gr. Marco

Hoi Marco,

Ik woon zelf ook in Roermond en ik koop al mijn spullen bij MAASMODELBOUW in Roermond.
Daarbij zag ik enkele dagen geleden dat Maasmodelbouw een compleet nieuwe webshop heeft met mooie prijzen!!

de website is: Maas Modelbouw 2008

gr. michiel

bedankt voor de tips!
Ik ben naar de Zwaluw modelbouw in Montfort gegaan en ik had het gevoel dat ik nog meer van modelbouw weet dan het personeel bij de zwaluw.

Zodoende ben ik vanochtend eens naar Maasmodelbouw in Roermond gegaan, waar ik wel goed werd voorgelicht/ geholpen werd. Daarom heb ik een HPI Nitro 3 evo + gekocht. Daarbij was de prijs ook nog eens aanzienlijk lager!

bedankt voor jullie Hulp

bedankt voor de tips!
Ik ben naar de Zwaluw modelbouw in Montfort gegaan en ik had het gevoel dat ik nog meer van modelbouw weet dan het personeel bij de zwaluw.

Ach, dan ben je niet alleen met die ervaring. Als je dat bij W&W hebt dan moet je me dat direct laten weten, dan moet ook ik op zoek naar een andere leverancier.................Tot nu toe weten ze nog steeds meer dan mij, en gelukkig maar.

bedankt voor de tips!

En vooral eerst even bellen als ze het wel hebben.
Van de 10 keer kom je er 8 a 9 keer voorniks want dan hebben ze net de laatste verkocht of moeten ze op levering van bestellign wachten.
Mij zien ze er niet meer hooguit voor een plankje balsa.

ik keek nog eens op www.maasmodelbouw.nl en daar zag ik iets wat goed is voor mn beurs namelijk:

Welkom bij Maas Modelbouw!
Om onze nieuwe website te promoten hebben wij tot en met 1 November een geweldige aanbieding:
Op alle producten in de On-line winkel geldt 3 halen 2 betalen!
Geldt niet op RC-Auto's en niet in combinatie met andere aanbiedingen. Kijk onder aanbiedingen voor meer info over deze aanbieding.

Back