Modelcraft Electrostarter (rotostart)

Ik wilde mijn HPI Trophy 3.5 graag voorzien van de electrostart van het merk Modelcraft.

Het gaat om onderstaande startset. Nu heeft de bijgeleverde backplate 2 "dockingstations" zoals die zo mooi genoemd worden ;)
Ik denk echter, dat door de extra rechtse docking de backplate tegen mijn aandrijfas aan komt. Er zit nu 5 mm ruimte tussen de aandrijfas en de motor.

Ik kan helemaal geen afmetingen vinden van de bijgeleverde backplate. sterker nog ik kan van het merk Modelcraft geen zelfstandige site met info vinden. Er is wel een andere backplate beschikbaar voor .21 Forcemotoren.
voordat ik de extra backplate aanschaf zou ik graag wat meer info (afmetingen) van de startset hebben.
235834_LB_00_FB.EPS.jpg

productlink

233098_BB_00_FB.EPS.jpg

Productlink

Ik weet dat dit niet het antwoord is wat je zoekt.
Maar misschien is een startbox het overwegen waard.
Dat zal waarschijnlijk in aanschaf iets duurder zijn maar is zoveel makkelijker.

Ik was hoofdzakelijk op zoek naar info en dan met name afmetingen van de backplate met de 2 "dockingstations"

Wat de kosten betreft heb je gelijk. als ik een extra backplate moet kopen zit ik al aan de kosten van een startbox. Zal me daar ook eens wat meer op inlezen, had al wel gezien dat ook daar de prijzen erg uiteen lopen.

Back