Modellers Anonymous

Omdat ik behoefte heb aan een praatgroep richt ik bij deze de AA op voor de modelbouwforum verslaafde

Dus bij deze:

Ik ben Remco de Wilde en ik ben modelbouwforum verslaaft.

phooo dat lucht op

gr Remco

Met zijn allen "Hallo Remco :bye: :bye: :bye: " Goed zo Remco, gooi het er maar uit, deel je gevoel met ons..

Zowel voor een praatgroep met lotgenoten als voor professionele hulp ben je bij ons aan het juiste adres hoor, Remco!
hugs.gif

De belangrijkste stap heb je al genomen: je houdt het niet langer verborgen.
mi6.gif

En laten we je gelijk gerust stellen: zolang de nachtrust er niet onder lijdt, de gezinsleden er mee leren omgaan en je gezond blijft leven kun je er oud mee worden.
dancing.gif

En laten we je ook gelijk een waarschuwing geven: probeer niet zomaar van deze verslaving af te komen. De afkickverschijnselen zijn gruwelijk!!!
sick.gif

Als je er verder nog wat over kwijt wil (probeer er zo veel mogelijk over te praten/schrijven): kom maar op, we staan je met raad en daad terzijde!
1041.gif

"ik ben gerard en ik zie het probleem niet" :wink:

beter verslaafd achter de pc op het forum dan buiten stelend en rovend om je drugsverslaving te moeten betalen :D

go remco. acceptatie van je verslaving is de eerste stap!

Gerard_nl zei:

beter verslaafd achter de pc op het forum dan buiten stelend en rovend om je drugsverslaving te moeten betalen :D

go remco. acceptatie van je verslaving is de eerste stap!

Hehe :lol:

"Ik ben Dennis die ook verslaafd is aan modelbouw :D (En het forum :wink: )"

Bedoelen jullie stiekem dat al wie meer dan 50 post's eeft gedoomd is ? :P

Gerard_nl zei:
...acceptatie van je verslaving is de eerste stap!

Pffwoe, gelukkig, dat je er zo over denkt Gerard. Eerlijk gezegd maakten we ons toch wel een beetje zorgen over jou met 3482 postings in een goede twee jaar tijd.
hypnotized.gif
thinking.gif
worried.gif

ik dacht, gerard al 3482 het is toch nauwelijks een maand geleden toen we feest hadden vanwege 3000 berichten van gerard. ik heb het dus opgezocht en dat was inderdaad een dikke maand geleden(28februari)
dus eind dit jaar zal hij tegen de 10000 brichten aankomen als hij zo doorgaat 8O

482 berichten in een maand, ongelooflijk 8O

Ben toch ook flink verslaafd.
Niet veel Posts maar wel iedere dag een aantal uren op het forum.

Rene.

Jep, lezen kan ook interesant zijn,

Ik ben zelf een auto man..Maar ik kijk toch ook regelmatig bij de andere onderwerpen .. Gewoon interesse :)

Hallo allemaal,

Ik zal me voorstellen ik ben laurens. Ik ben net langer dan een jaar verslaafd geraakt aan de modelvliegtuigen :rolling: . Ik wou dat ik aan de drugs verslaafd was geraakt, want dat is goedkoper :help: .

Groeten Laurens

Verslaafd???? Ikke niet hoor, neeeeee.
Ik kan best zonder de modelbouw en dit forum!!
Het enige probleem is dat ik dan misschien vreemde ideeën ga krijgen. Ik zou bijvoorbeeld kunnen denken dat ik zelf kan vliegen en met m'n armen wijt van de kerktoren afspringen.
Ik zit nu een beetje te balen want m'n vliegtuig is nog niet helemaal vliegklaar en m'n heli heeft schade die nog gerepareerd moet worden. Ik heb nog een stuk of stelletje modellen staan die allemaal nog de nodige reparaties nodig hebben.
Dit moet allemaal de komende 5 a 7 weken gebeuren omdat we met een grote groep clubleden in de week van hemelvaarts dag lekker ergens gaan kamperen en vliegen.
Helaas kan ik niet alles tegelijk en als ik hier op het forum bezig ben kan ik niet repareren! En ik heb nog meer te doen. Die electronische accordeon moet deze week ook nog af. Ik moet m'n bouwruimte hoognodig opruimen anders kan ik er niets meer doen. En dan heb ik m'n werk ook nog.
Help, wat moet ik nu? Ben ik toch verslaafd?

Hallllo ik ben Rick.. en ik ben verslaafd... :) ik voel me elke dag aangetrokken door het forum.. en modelbouw.. :lol: maar afkicken zit er niet in :lol: :lol:

Kan iemand misschien de kenmerken van de verslaving posten?

Valt het feit dat je de berichten eerder leest dan dat je de E-mail notificatie krijgt er ook onder?

Of eventueel gemiddeld 1 uur per dag aanwezig zijn op het forum?

Nee hoor ik maak me geen zorgen ;-)

Ben zo blij met mijn lot genoten. Whouw ik dacht dat ik alleen een probleem had.

Dit lucht echt op zo'n praat groep.

Definitie van een verslaving :? :?

Het eerste dat ik doe als ik internet toegang heb...... Kijken wat er aan nieuwe berichten is op jawel modebouwforum..... en je moet weten ik heb veeeeel internet toegang. Ik heb zelfs een wireless adsl router/modem gekocht om zo op de bank tijdens ....... toch niks te hoeven missen van modelbouwforum....
Jetje wat ben ik een .........

Maar vrienden bedankt voor jullie steun in deze moeilijke tijden.

gr Remco

hallo ik ben erik, ook al verslaafd, ik ben nu aan het onderzoeken hoeveel keer per minuut ik aan RC autos denk, maar ik raak steeds de tel kwijt

mijn symptonen:
-continu willen rijden, de collegas van mijn stagebedrijf moeten regelmatig in een pauze het geluid van een nitro weerstaan, en bij slecht weer maken de elektro autos de loods onveilig.
- thuis wordt men gek van de kamer vol rc spul waar ik ook nog eens moet slapen
- koppijn in de vroege ochtend omdat er een niet volledig schoongemaakte nitro auto op het bureau half uit elkaar ligt
- een vriendin die het woord rc en nitro een zuchtende reactie teweeg brengt

oef.......

erikderaaf zei:
- een vriendin die het woord rc en

oef.......

owja, niet te vergeten.... vriendinnne, dat heeft de mijne hetzelfde, die zucht, als ik weer eens naar buiten kijk en concludeer dat het windstil is....

groeten
een mede verslaafde

Back