Modellers Anonymous

@robert
nee oke is zo. ik zou ook wel jou site wilen steunen en ik zou het dan echt niet doen van wegen de titel maar gewoon omdat ik jou site super vind maar pay-pal vind ik niets als het op een ander manier kan dan doe ik het graag.
greetz marco

haha, maarre.. Volgens mij zijn er een hoop vrouwen die mij niet aardig vinden.... Al hun mannen 's Avonds achter de pc! haha.. sorry dames!

BlackFox zei:
hehe, GO ROBERT GO ROBERT GO ROBERT *zwiert met armpjes*

Anyways, ik ben dus de BlackFox en ik ben verslaafd een modelbouw en het forum...

symptomen:
s'morgens vroeg aan de brandstof ruiken
s'avonds even mijn autootje strelen voor ik ga slapen
met de kruimeldief gassen zonder ook maar iets op te zuigen
nitro achtige geluidjes maken als ik me verveel
vrienden en vriendinnen beginnen al snel over iets anders als ik rc uitspreek
zelfs in het buitenland bezoek ik het forum
elk halfuurtje even sjekken of er geen nieuw topic is
...

is er nog hoop voor mij ?

Die geluidjes heb ik ook soms..erg vaag :lol:

hellup, in de winkel staan ze mij ook gek aan te kijken als ik uitleg hoe een goed afgestelde motor ongeveer klink, gelukkig is het een afwijking die vaker voorkomt...

@ Robert: ik denk niet alleen de vrouwen maar ook de werkgevers. :oops: :lol:

nog even en modelbouwforum word geblokt in de meditheek op school, nadat de systeembeheerder heeft gezien dat die site wel heel verdacht vaak "schoolwerk" Bevat....

groeten
mede-verslaafde

Hehehe wat een verslaafde mensen allemaal op dit forum. Dat een Forum verslavend kan zijn DAT KAN TOCH NIET ;)

Ik zelf ben niet verslaafd als ik op me werk of thuis(ergens waar een PC is en die dan ook aanstaat) ben heb ik altijd een webbrowser open staan met het modelbouwforum erin en kijk elke keer als ik ff niks te doen heb op het forum of er al nieuwe posts zijn.

Robert waarom heb je het forum gemaakt, nu zit iedereen met een verslaving waar ze niet van afkomen :'(

8O zie het nu pas. Zit al met 40 berichten in de club van 1000.
Oh.. oh.. binnen 5 maanden op nr 11 van de meeste posters ranglijst. Met een gem. van 6.18 berichten per dag :oops:
Zou ik dan nog een grotere freak zijn dan Gerard?? ;)

Tijd om af te kicken denk ik :(

Ik ben NIET veslaafd, maar heb ook nergens anders zin in in mijn vrije tijd :)

Waar gaan jullie kamperen Ernst?
Tijdens de vier dagen hemelvaartweekend is er bij onze club FMS Spaarnwoude een Big Scale Meeting, er wordt echter met alle modellen vrij gevlogen ook kleine elektrokisten, de "camping" aan het veld staat altijd lekker vol en er is een enorm vlak en gladgechoren vliegveld midden in een rekreatiegebied...............
Opgave vooraf is alleen voor de barbecue op zaterdag vereist, verder is het gewoon kom gezellig langs :)

Peter

WHAAAA...
Begin hier te rillen te shaken en ik krijg het k... k..k koud!!
Krijg allemaal waan(ders) beelden aaaa..
Nog één berichtje dan. Ik kan echt stoppen dit is echt het laatste berichtje hier.

Satoer zei:
Ik kan echt stoppen dit is echt het laatste berichtje hier.
O,o, dit gaat mis: forium tremens! De realiteit en de fantasie gaan door elkaar heen lopen, de objectieve kijk op het leven gaat verloren. Je zei het zelf al: Waan(ders)beelden!!!!! Hier is dringende hulp geboden!
Michel, natuurlijk kun je stoppen als je zou willen. Maar waarom zou je willen? Welke andere zinvolle tijdsbesteding moet je er voor in de plaats stellen? Ook gaan paardrijden? Natuurlijk niet, veel te duur! Postzegels gaan verzamelen? Dat helpt niet, want binnen de kortst mogelijke tijd struin je dan weer het internet af om dat ene exemplaar te vinden! Gaan sporten? Nou ja, laat ik maar ophouden.
Gewoon doorgaan, joh! Het gaat prima zo!
Net zo erg worden als Gerard is een onhaalbare kaart, dus eigenlijk valt het bij jou nog hartstikke mee!!! Kop op, hoor!!!

tis hier toch kei gezellig! :mrgreen:
tmoest verboden worden.... morgen engels schoolexamen (deel)....
probeer al vanaf half 7 te gaan leren...

FORUM :twisted:

tis nu half 9.......
nog steeds nix gedaan... :oops:

Omdat ik zo blij dat mijn internet weer werkt, zal ik Michel een tip geven. Ga niet modelbouw electronica repareren daar heb je namelijk een soldeerbout bij nodig :wink:

Ik denk dat ik ook maar toe blijf geven aan mijn verslaving, want inderdaad wat moet je anders me je tijd doe, een beetje een rebell bouwen weet je wat dat kost.

Gisteren ook last van afkick verschijnselen, landelijke adsl storing. Maar wel ff met een analoog :? lijntje ff op forum gekeken. Maar niet doorvertellen hoor.

gr Remco

Dus je hebt even "een lijntje getrokken" voor het forum? Je begint idd ernstige vormen van modelbouwverslaving te krijgen Remco! ;)

Oeps weer 6 berichten verder...
big_grin.gif
èh, dit was ècht m'n laatste hoor.
hypocrite.gif

Satoer zei:
Dus je hebt even "een lijntje getrokken" voor het forum? Je begint idd ernstige vormen van modelbouwverslaving te krijgen Remco! ;)

Oeps weer 6 berichten verder...
big_grin.gif
èh, dit was ècht m'n laatste hoor.
hypocrite.gif

No it wasn't :D

Zodalijk staat er hier weer toch eentje met jou naam erop :)

Peter,
Al vele jaren kamperen wij met een vrij grote groep leden op/bij het modelvliegveld van de modelvliegclub in Assen. Helaas is die club bijna twee jaar geleden het veld kwijtgeraakt en kunnen we daar niet meer naar toe. Vorig jaar zijn we te gast geweest in Weert waar we een reuze gezellige vlieg/kampeer week hebben gehad.
Helaas kunnen we dit jaar nog niet in Assen terecht en ook in Weert kunnen we dit jaar niet kamperen. Gelukkig kunnen we bij een boer terecht waar we op een stuk weiland kunnen kamperen en vliegen. Alle vergunningen en dergelijke zijn allemaal geregeld dus niets staat een fijne vakantie meer in de weg.
Het nadeel is wel dat we met alleen onze eigen leden zijn en dus de uitwisseling met andere modelviegers zullen missen. Dit zal de pret niet drukken en we zien er al naar uit. Hopelijk kunnen we volgend jaar wel weer in Assen of Weert terecht want deze "noodoplossing" is maar eenmalig.

Voor sommige mensen wordt het nu echt tijd voor die aardige meneren in de witte jasjes.
Ze hebben altijd van die rare vestjes bij zich met de sluiting op de rug...

't Is even doorbijten, maar na 6 maanden quarantaine op de Kerguelen (eilandengroep op 50 graden zuiderbreedte, tussen Zuid-Afrika, Australie en de Zuidpool) ben je gegarandeerd van je forum-addiction af.

Als je het tenminste overleefd, want het schijnt de meest winderige plaats ter wereld te zijn...

Roel

Back