Modelshow Europe Bemmel

VOLVO FH 16 750

In Memoriam
Forum veteraan
Hallo allemaal,

Gespot om het forum van MBVP

De Modelshow Europe is toch weer in Bemmel en niet in Ede, zoals eerder op dit forum is vermeld !!

Modelshow Europe zal in 2010 op 20 maart plaatsvinden. Deze show zal wederom gehouden worden in de hallen van VON te Bemmel.

Aanvang beurs: 10.00 uur
Entree: EUR 8,00

De tentoonstellingshallen vindt men na het eindpunt van de A15, 400 meter links richting Huissen. Ook dit jaar zullen modelbouwers en modelbouw liefhebbers uit heel Europa en daarbuiten hun modellen tentoonstellen.

Ook hier zullen wij weer aanwezig zijn met een deel van ons parcours en een aantal statische modellen. (MBVP)

Laatst bewerkt:
hallo
ik zal er ook weer van de partij zijn,
heb deze shows nog geen 1 x gemist,
hier is geen 2e van in zn soort in nl en zo groots opgezet,
en niet zeggen tja je hebt toch de mack/zwaartransportdag utrecht!!????
daar staan meer 1:1 en verkoopkraampies met t-shirts en accesoires,
groeten markioo

Ohh een maand eerder zelfs.
Ik ben er natuurlijk ook weer bij. Zal mij benieuwen waar ze me nu weer weg stoppen.

mack & speciaaltransport dag was echt geweldig,

maar welke schaal is eigenlijk voornamelijk te bewonderen in bemmel, want volgens mij had ik vorig jaar iets gelezen dat het erg tegen viel, omdat er erg veel 1:50 en kleiner te zien was.

mack & speciaaltransport dag was echt geweldig,

maar welke schaal is eigenlijk voornamelijk te bewonderen in bemmel, want volgens mij had ik vorig jaar iets gelezen dat het erg tegen viel, omdat er erg veel 1:50 en kleiner te zien was.

Hallo Niels,

Eigenlijk zijn alle schalen in Bemmel aanwezig, van heel klein tot heel groot !!
Van 1:87 tot 1:4 !

Hoi,

Even een vraag over deze modelshow. Rijden hier ook verenigingen met 1/16 rond? En is het maar 1 dag of meerdere dagen? Ik heb er wel veel over gehoord maar ben er nog nooit geweest. Is het een must voor ons soort hobby!!!

Zo ja, dan kunnen wij eens contact met de organisatie op nemen.

Hoi,

Even een vraag over deze modelshow. Rijden hier ook verenigingen met 1/16 rond? En is het maar 1 dag of meerdere dagen? Ik heb er wel veel over gehoord maar ben er nog nooit geweest. Is het een must voor ons soort hobby!!!

Zo ja, dan kunnen wij eens contact met de organisatie op nemen.

Hallo Ton,

Inderdaad zoals Alwin zegt, verzorgen wij (MBPV) al een aantal jaren een rij-demo in Bemmel.

Bij aanmelding bij onze de voorzitter is het mogelijk om in Bemmel bij ons op de baan te rijden.
Wel vroegtijdig opgeven bij onze voortzitter, ± 8 weken van te voren !!!

Laatst bewerkt:
Hallo Ton,

Inderdaad zoals Alwin zegt, verzorgen wij (MBPV) al een aantal jaren een rij-demo in Bemmel.

Bij aanmelding bij onze de voorzitter is het mogelijk om in Bemmel bij ons op de baan te rijden.
Wel vroegrijdig opgeven bij onze voortzitter, ± 8 weken van te voren !!!

Hoi Piet,
Dank van mijn kant voor deze info. :D
Zal eens kijken of ik die dag vrij kan houden.
Weet dat eigenlijk pas definitief als ik in December mijn nieuwe dienstrooster heb gekregen.
Maar als het even kan wil ik wel komen rijden. :p

@fabi,

Nu moet je toch wel eens weer komen, want ik heb nog steeds iets voor je liggen ;)

@ Mark,
geen nood jongen , ik ben zeker van de partij.
Wie helpt anders Stefan tezoeken, want die zal wel weer ergens tussen in te zitten ,
zodat we hem moeten helpen verhuizen , kunnen we misschien met onze RC trekkers doen.
hahahaha.
Word weer een leuke dag das zeker.

ps: mijn pakje is toch nog niet over datum he ??? hihihiii

grt Fabiaan

Ik denk dat ik ook die kant maar eens op reis. Het lijkt de moeite waard. Heb hem in de agenda staan. Is er ook een website van?

groet

Ik heb net op de website gekeken. Maar het is niet zo interessant voor vliegers zie ik. Ik denk toch maar dat ik thuis blijf!

hallo frako
modelshow europe is een modelbouw zwaartransport/grondverzet show,
dus helaas geen vliegtuigen,helies of bootjes,
groeten markioo

Back