Modelshow Europe

Hallo Mede forumleden,

Vergeten we het niet as zaterdag 26 april!!!

Een van de grootste miniatuur Hijskraan, Speciaal transport en Grondverzet miniaturenshow.

Niet alleen statische miniaturen maar ook miniaturen die kunnen sturen,tillen, graven, etc.

Tot kijk!!
---------------

groeten Pieter Bleeker.

show

ik vond het een beetje tegenvallen,veel 1:87 tafels vol,niks bijzonders allemaal kits,
de rc demoos maakte het voor mij goed,met hun baan,
en helemaal geen grote kranen of bulldozers of shovels dit keer jammer,
en heeel veel handel in die cast 1:50 1:87,
volgend jaar beter,gewoon net als de vorige 16x
mvg markioo

Hallo,

De beurs viel mij ook een beetje tegen ten opzichte van vorig jaar 2007.

Tja, dit is een beetje een trend hé, alle beurzen lopen de laatste tijd wat terug !
Er zijn tegenwoordig zoveel beurzen en ook nogal heel kort achter elkaar !!
Hierdoor haken toch steeds meer mensen af, omdat men niet naar elke beurs kan.
Dortmund en Bemmel is gewoon tekort achter elkaar denk ik !

Wel jammer, want hierdoor daalt wel het niveau van de beurzen, wat ook weer ten koste gaat van de bezoekers bij een volgende te houden beurs !
Want ook het publiek wordt een beetje beursmoe heb ik het idee !

Hoelijk volgend jaar weer beter in Bemmel !

ik vond het erg leuk(1ste keer)
Ik zag best wel veel kranen staan!alleen tussen 1:25 en 1:87

show

maar heb nu geen telekranen gezien die echt hooguit stonden of graafmachines van groter formaat dan 1:16,
eerdere jaren waren er kranen bij van 1:10 of 1:5,in die grootte,
volgend jaar misschien,
of tussendoor een modelshow met grondverzet zouy van mij ook wel mogen hoor,hoeven we niet een jaar ernaar uit te kijken,
er zijn wel shows voor vliegtuigen en bootjes en autoos en trucks maar als je het over grondverzet en speciaal transport heeft die er verstand van heeft het over bemmel, en een beetje is er in utrecht mack dag maar dat wordt meer een bierfestijn dan modelshow laatste tijd,en er staan dan wel de grote jongens buiten,das wel leuk,moet ik toegeven,
misschien een idee een clubje oprichten met rc grondverzetters???
mvg markioo

Markioo
Ja leuk ik doe mee. wel een beetje in het midden van het land, want in het westen heb je genoeg clubs.

Ik heb ook weer in Bemmel gestaan met mijn machines, en weer een hoop kabaal gemaakt. Voor degene die er echt last van hadden mijn excuus hiervoor, ik had gehoopt dat het rubber dat ik onder het blok had liggen wat meer deed dempen.

Ik ben ook wezen informeren naar clubs om op wat meer beursen te komen, maar die doen bijna niet aan grondverzet, of zitten aan de andere kant van het land.
Ik zelf woon in de buurt van Arnhem. Dus als er hier meer liefhebbers zijn, kunnen we misschien af en toe wat organiseren.

Back